دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

پیامبر

"عشق"
 نام پیامبری بودبا معجزه ی "جنون"
و آیاتی شبیه "درد"
جبرئیل به گمانم که
 هزار سال پیر شد
تا چنین عظمتی را به زمین برساند...



صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
ای جاااان
صالحه شعرات خیلی قویتر شدن، خیلی زیااااد

:)) ممنووووننننممم لیلییییی

صالی
عااااالی بود
خیلییی دلبر و دلپذیر

دلبر ممنون عشقولم

سلام
ترشی نخور آخه داری کم کم یه چیزی میشی

سلاممم عشقول:)) خو من ترشی دوس دارم کع!!! عاغا دیگه

ببین عزیزمن برای خودت میگم اگه دوسه داری بخور عوابقشم با خودت

نهههههه این کارووووو با منننن نکننننن من نمیتونم بگذرم... زهرا انلاین کنم چت کنیم؟؟ نوار سمت راست وبم عاخرش یه ایکون ادمکیه گوشی تو گوششه اون...

دیدی؟ لیلی هم با من موافقه! شعرات خیلی خوشگل شده

:)) ممنون عزیز دلم

داغانم نمودی که....

عزیز دل...

خیلی قشنگ بود

ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان