دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خبر


عکس و تصویر مرگ انسان زمانی ست که نه شب، بهانه ای برای خوابیدن دارد و نه صبح، ...


خبر بارش چشم و آشوب و بغض
دگر هیچ و هیچ و همین نقطه ها...




صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
تو همین نقطه ها کلی حرف خوابیده..

همین نقطه ها و دگر هیچ!

سلام
خوب هستی ؟؟
چه ناز و بنفش و خوشگله شعر !!
دلم واست کلی تنگ شده بود
ببخشید اگه نمیتونم واسه تمام پستات نظر بدم اما همرو خوندماااا ولی خب با گوشی اومدم :)

سلام :)) علان من دارم فک میکنم ک عایا تو همان فاطمه ای استی که من فک میکنم؟ عاری عاری همانی بیشک!! چوطورررییی؟؟هنو داری حرص میخوری بنفشخیلی ممنان بانو جان حضورتان مایه خوشیست

خوبه....

ممنون

شعرات هر روز دارن قوی تر میشن. قبلا ازت پرسیدم که میخوای کتاب شعرتو چاپ کنی یانه؟ یادم نیس...

بقول خودت جییییییغ (این جیغ جیغت همه رو گرفته عا) شاید بخوام اما مسلما هنوز خیلی خیلی خیلی زوده شاید سالیان دراز اینده...

اخخ همین نقطه ها پدر مارو دراوردن دیگه ...
البته نامردی نکنم ، خیلی جاها کمکن...
ایول
+
ب هر حال ماهمه خریدار کتابت هستیم :)

کمک رو خوب گفتدی)) متشکر شما همه عزیز دلا لطف دارید

چه عکس بامزه ای گذاشتی

:)) دوسش دارم

نه دیگه سالیان دراز! سالیان آینده.انشاءالله بزودی

+آره دقیقا! تو کامنتای خودم که یکی درمیون جیغه! یا نظر فرزستنده جیغ میکشه یا خودم!

هرچی خدا بخواد:))

هعی!
یکی بیاد منو بقچه بندیل کنه تو لباسم
مث این:)

بیا من کادوت کنم:)) با پارچه چارخونه ریز:)))

عاغا پارچش رو بده کیف بدوزم
؛))))
سو استفاده گر منم
؛)

ادرس پستیتو بده برات برفستم:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان