دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

راز چهارشنبه سوری ها

چشم هایت که شیطنت دارند؛ 
آخرین چهارشنبه ی سال اند!
آتشی باز هم به پا کرده...
نکند قصد فتنه ای دارد؟

چشم های تو عاملِ آتش
رازِ چهارشنبه سوری هاست
می برد دل از منِ عاشق
می پرد نگاهم از آتش

سهمِ کوچک من از امسال!
رازِ چهارشنبه سوری ها!
کار چشمان توست این بازی
عامل تمام آتش ها!



صالحه.ن
پ.ن:همینجوری نوشت...چهارشنبه سوری مبارک :))
۰ موافق ۰ مخالف
چه دلرباست این پست

:) ممنون

ای جان جان جان

:)))

ای کاش در آتش نبودنت هایت همین شب چهار شنبه می سوختم

عاخی

زیبا ...

ممنون

خوش گذشت ؟؟ :))

جایی نرفتم:)) البته دیشب زیر نور ماه جان اتیش روشن کردیم تو هوای سسررررررد اب هویج بستنی خوردیم و صالحه هم تقدیم کرد ::"یه شب مهتاب ماه میاد تو خواب منو میبره کوچه به کوچه باغ انگوری باغ الوچه" این بود انشای من

ایده جذابی بود. اما حس میکردم از نظر وزنی اشکال داره.دو بیتی اولی از دوتای بعد قشنگ تر بود

این سبکی خیلی کم نوشتم شاید به تعداد انگشتای دست امیدوارم که راه بیفتم تلاشمو میکنم مرسی:))

بله!
خودش بود، من دیدم! عامل همه انفجارها...

چشمهاش

خوب بود
بازم اخرین مصرع

خخ با مصرع اخر نمیتونم کنار بیام

I'm impressed, I must say. Rarely do I come
across a blog that's both educative and amusing, and let
me tell you, you have hit the nail on the head. The problem is something not enough folks are speaking
intelligently about. I am very happy I found this in my search for something relating to this.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان