دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

نه؟

خواستم شعر غم انگیر نگویم که غمی در را زد
دور از شان و ادب بود اگر باز نمیکردم..نه؟





صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
با وجود غمگینیش قشنگ بود.

:)) ممنون

ای بی وفا رسم وفا از غم نیاموزی چرا ؟

غم با همه بیگانگی هر شب به ما سر می زند

هر شب به ما سر میزند:)

مصراع اول وای وای وای
مصراع دوم خوب ولی در برابر مصراع اولت فقیر بود
در کل عالی

:)) متشکر

نه بابا دور از ادب کدومه؟؟؟
فوقش مینوشت آمدیم نبودید رفتیم
والا
نمیشه که همیشه بیاد بند و بساطش رو پهن کنه وسط خونه ملت
یکم هم بره بشینه تو خونه خودش
واقعا قشنگ بود شعرت، عالی

من گفتم مهمون حبیب خداست و این حرفا...!! همچین هم چتر شد کنگر نخورده لنگر میندازه میبینی خاهر؟؟ رو که نیست!!! ممنون لیلی بانو

نخیرم
ب قول لیلی مگه خودش خونه و زندگی نداره ک همیشه تو خونه ی یکی پلاسه
باید ی سیلی بخابونی تو دهنش برش گردونی پیش ننه باباش (من خیلی شاخم)
+
خیلی خیلی قشنگ :))

درود به شرفت شاخ خیلی خیلی ممنون

ba eftekhar link shodid

ممنون و شما هم...

چه قشنگ!

متشکر

عاغا درو باز کن من پشت درم
اومدم بابت شعرت ماچت کنم!
زنگتون که بازم خرابه:|

بفرمایید حاج خانوم:)) همش زیر سر این مهمون همیشست عا بس ک دستش رو زنگ بوده خراب شده بفرمایید چایمون هم تازه دم کردم

یه چاییه خوش رنگ بریز مادر
؛)
قربون عروس مهربونم بشم من
؛)
یه چاییه خوش رنگ بریز مادر
؛)
قربون عروس مهربونم بشم من
؛)

ای وای چای تو لیوان میریزن یا کاسه؟ کمرنگ نوش جون میکنید یا پررنگ؟؟؟ ()

آه
ای شاعرخوش زبان ومهربانم:-)
میشود صورت ماهت راپرازبوسه کنم؟

نعخیر اقامون گفته به اونایی ک یهویی غیب میشن انگار نه انگار که صالحه ای هست بوس نده تا علان کجا بودی؟؟؟ هاااااااااااا؟؟؟؟؟؟ معلوم هست؟؟ برو پیش همون ک بودی بوسش کن اصن کچل اریایی

لوس لوسی نکن خودتو!
عروسی پسرخالم وپسرداییم توعیده !همش به بازاریم!
اصلا زندگی دررفته ازدستم
تازه بابامم تصمیم گرفته هرچی پرونده ی کاری داره کامپیوتری کنه ده روزه شدم تایپیست ..همش تواتاقم پشت کامپوترنشستم دارم تایپ میکنم

لوس هستم اصن!!! منم عروسی خاهرمه دلیل نمیشه ک دوستم رو فراموش کنم واه واه

خیییییییییییییلی خوب بوود...

متشکر

البته اگر باز میکردی میزدی دهنش هم بد نبودا

عارهههه اینم پیشنهاد خوبیه

خیلی وقت بود شعراتو نخونده بودم
اینم یکی از خوباش بود ولی هر کدوم که به دلم میشینه بیشتر بهش گیر میدم
احساس میکنم مصرع دوم وزنش درست نیس :)
ولی در کل خوب بود

متشکر مصرع دوم یکی کم داره...

این هم میشه
خواستم شعر نگویم که عشق در را زد
دور از شان و ادب بود اگر باز نمیکردم نه؟

بجای شعر افسانه هم میشه
نظرت؟

هم افسانه هم عشق دوتاش وقتی بذاری از نظر وزنی مشکل پیدا میکنه:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان