دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

پیرزن درون

آیا تو هم...
هر صبح دست کسی از درونت را میگیری؛
از رخت خواب بلندش میکنی؟
کسی که هر صبح باید قرص هایش را بدهی...
و هر شب غذایش را...
تو هم نگران کسی از درونت هستی؟
پیرزنی که مباد ناگاه ،قلبش بگیرد و از زندگی بایستد
توهم  مثل من پیرزنی درونت داری...
که همسرش سالیان دور مرده ؛
و سالهاست بیوه ی بهار است؟
این درد را میفهمی؟
یانه... فقط من این گونه ام؟




صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
نبینم غمتو داداش

کرتیم حاجی

من که کلا خر تو خرم
یه نوزاد درون دارم فقط میخواد بخوابه
یه کودک درون شیطون دارم
یه نوجوون بازیگوش و رویاپرداز
یه جوون مصمم
یه پیرمرد بدبخت
یه مرد قوی
یه دختر دم بخت
یه پسر عذب
چند بچه ی قو نیم قد
یه زن فداکار
و...

به پسر عذب درونت بگو پیرمرد بدبخت رو بفرسته از دختر دم بختت خاسنگاری کنه بعد این دوتا نوزاد درونتو به فرزند خوندگی قبول کنن بعد به زن فداکار درونت بگو با مرد قویت نوجوونتو تربیت کنه جوون مصممتم یه مهد کودک بزنه بچه ها رو بریزه اون تو... مشکلی داشتی بیا پیش خودم برات حل کنم

سلام........... ودرون من نیز انچه در درون نسل بشر است هرروزصبح ندایم میدهد وان چنان که پیرمردوجودم راوقتی سلامش میدهم ومیگویم صبحتان بخیر با صدایی گرفته از بیداری جدیدی در روزی نو میگوید سلام به گرمی خورشید زیبایی بهاری وعاقبتتان بخیر راستی او به من عاقبت بخیری میدهد از جنس نور راستی هرچه این پیرمردعاشق نور باشد تو نیز نورانیت خاصی داری وهیچگاه نمرده است عشق در وجودش که حضرت لسان الغیب میفرماید.ودرازل پرتو حسنت زتجلی دم زد..عشق پیدا شدواتش به همه عالم زد.روزتان وشبتان از جنس عشق به حضرتش

سلام:) پیرمرد درونتون خیلی اروم و مظلومه:)) ممنون

والا ما ک از درونمون کسی رو بلند نمیکنیم
ننه امون با شلنگ از بیرون بلندمو میرنن
گمونم تو فقط اینگونه ای!

جدی؟

نه بابا!
ما گذاشتیمش سالمندان:)))))
(چقدر هم که من اینجوریم!!!)
+شعر عالی بود

چه خوب کاری کردین ممنون:)

مال من پیرزن نیست
یه دختر کوچولوئه لوسه که هیچی بلد نیست
صبح ها موقع بیدار شدن ناز میکنه
وقتی میخوایم جایی بریم یا کاری بکنیم فوری قهر میکنه
زود میزنه زیر گریه و جیغ و داد
بدجور کینه ایه
زمین و زمان رو بهم میریزه تا همه چی اونجور که اون میخواد باشه
اصلا هم منو درک نمیکنه
نمیفهمه وقتی از چشماش شر شر اشک میریزه من فقط میتونم بغض کنم
نمیتونم به حرفاش گوش کنم
مردم چی میگن؟
من نمیترسم قلبش بایسته
میترسم بزاره و بره
اون وقت قلب من از اینی که هست خالی تر میشه



پسانوشت: خیلی جدی ام نگیر :)

دختر کوچولوتو بذار تو مهد کودک جوون مصمم وکیل الشعرا ؛) دخترا اگه یه همچین موجودی نداشته باشن که دختر نیستن!!! والا... بیشتر مواظب باش مبادا ک بره:))

من پیرزن درون ندارم
ولی کودک درون چرا

ماشاالله ماشالله

ببخشید خواب بودم
اگه اومدی بگو تا انلاین شم

باچ

حطب نه خطب
به معنی هیزم و چیزی که فقط ارزش سوزاندن را دارد.

عاها!! خیلی متشکر:))

روزتون پر از رنگهاى قشنگ پر از خبرهاى خوب سرشار از انرژى مثبت یه عالمه لبخند خیلی افتخار میدید پیش من هم بیاین
روزتون پر از رنگهاى قشنگ پر از خبرهاى خوب سرشار از انرژى مثبت یه عالمه لبخند خیلی افتخار میدید پیش من هم بیاین

ممنون :|

همه اینجورین فکر کنم
این خیلی خوب بود
روان

خیلی ممنون

فوق العاده صالی ...
+
هممون داریم دلاور :)
+
ب قول عاغای وکیل الشعرا ما چیز میز درونمون زیاد داریم
+
چقد خندیدم
دمتون گرم

ممنون عزیزم:)

Excellent post. I was checking constantly this blog and I'm impressed!
Extremely helpful information specially the last part :
) I care for such info a lot. I was looking for this certain information for
a very long time. Thank you and best of luck.
Heya i'm for the first time here. I came across this board and I find It truly useful
& it helped me out a lot. I hope to give something back
and help others like you helped me.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان