دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

عشق

تو...
عظیم ترین معجزه ی خدای
یآنگاه که خدا نمی دانست
 عشق هایش را چه کار کند
گلی ورز داد...تو را آفرید:)




صالحه.ن
پ.ن:روزتون مبارک بانو ها..مادر ها:))عکس هم کار منه:)
۰ موافق ۰ مخالف
اووووووووووووووف مادررررررررر
کمرومممممممممم"به سبک رزی بخون"
چندتا عکس میزاری ؟؟؟

درست شد

بسیار زیبا
واقعا همینه

:) ممنون

اووووووووووم...
چه عکسی چه متنی :)
روزشون مبارک...

ممنونم عید شماهم مبارک بانو جان

بسیار زیبا

ممنون

جییییییییغ
عجب پست تولید داخلی:)
چه پست خاصی:)
چه پست جیغی

+خیلی خوشگل بود
عیدت هم مبارک

تولید داخل پیرو اقتصاد مقاومتی ایده از خاهری بود به مرحله تولید رسوندن از من ممنون عزیزم عیدتوهم

منم وقتی خواستم یه پست واسه روز مادر بزارم دلم نیومد از شعر دیگران استفاده کنم شما انگار حتی عکسش رو هم خودتون زحمتشو کشیدید

:))

واسه من بازنمیشه!
واسه من بازنمیشه!

اه؟

عکس رویت شد!

:))

عکسه عالی
شعر عالی تر
عیدتم مبارک

متشکر خانوم گل عید شماهم مبارک:))

همسرتو بما هم معرفی کن دختر

این صوبت من از قول بابام بود درست ک کردم به بابا نشون میدم میگه خب اینا چیه؟؟ میخای چیکارشون کنی؟؟

متنت عالی :)
+
چ اقای پدر پر احساسی :))
+
با تاخیر ، منم تبریک
+
(خط اقای پدرو دوس دارم :دی :))

متشکر خط منه عزیزم:)) کلا اونو من درست کردم ایده از خاهری بود عمل از من ازطرف بابا مشارکت خانواده رو داری؟

وااای دیگه بیتر
خیلی زیاد خوش خطی :))
+
مرسی مشارکت [رضایت]

:)) ممنانم

I'm not sure why but this weblog is loading extremely slow for me.

Is anyone else having this issue or is it a issue on my end?
I'll check back later on and see if the problem still exists.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان