دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

لیله رغائب

لیله الرغائب من تویی...
که سینه آسمان میکنی برای بغض هایم.
جمعه ترین شب رجب!
میشود بباری به ارزویم...؟
شاید چتر بگیرد برای این همه پاییز که در من است؟




صاد.نون

پ.ن:ارزوهای قشنگ کنید برای قلبهای مریض...
۰ موافق ۰ مخالف
عالی بود عالی بود واقعا
دختر اصلن قلم تو دستت با رقص میندیسه رو کاغذ. . .

در اون حد دیگه نی! شما لطف داری عزیزدل:)

دعا کردیم
برای همه
؛)

مهربون جان...

قلب های مریض ..
برای ما هم دعا کردی؟ :)

:) اره مهربون

اصلا آرزو را از روی شما ساخته اند ...

نبودنت هایت ... چه بلاهایی که سر شاعران نیاورد ...

تا آنجا که سعدی همه آرزویش شده دیدن روی تو ....

نبودن هایت

بسیار زیبا

تشکر

بسیار زیبا

ممنون

صالی !
چه خوشگل گفتی!!!
صالی !
چه خوشگل گفتی!!!

:) تشکر

سلام
خوبین؟؟
چیزی شده که دیگه مارو قابل نمیدونین؟؟

سلام ممنون شما خوبید!؟ شرمنده مشغول بودم...

خواب هایم شبیه تو شده اند
نمی ایند.....
..................
من که خیلی شعراتون دوست داشتم

عاخی... ممنون دوست عزیز لطف دارید

دعا کردیم :)

ممنون مهربون:)

رغائب که نی دونم چی هس!
خط دوم رو نتونستم بخونم! یعنی مضاف مضاف الیه و ایناشو عصن نتونستم تجزیه کنم!
خط سوم رو هم نفهمیدم
و این به من فهموند که نفهمیدن پیدا نیست D:

بگو من زورت چی بوده! عصن یه دور از روش بخون واسم بی زحمت =)

ینی ارزو ها خط دومم اینکه" اغوشتو برای بعض های من باز مینمایی" خط سوم هم به شب ارزو ها خطاب میکنم(اولین جمعه ماه قمری رجب شب ارزوهاست) ازش خواستم ابری باشه و بارونی شاید حال پاییزم خوب شه

این قسمتش جالب بود که باز کردن آغوش رو با سینه آسمان کردن بیان کردی. از همین الان ازت تشکر میکنم اگه اینو یه توضیحی اضافه کنی درواقع اگه وقتشو داری بینش خودتو بهم بگو که «سینه آسمان میکنی» رو چطوری می بینی. نگاهت چیه به این.

ترکیب «جمعه ترین ماه رجب» رو نمیتونم تحلیل کنم! این چه جوریه؟!

:) تشکر فراوان وقتی سر میذاری روی سینه ی کسی که دوستش داری مخصوصا اگه روح بزرگی داشته باشه انگار رفتی تو بغل اسمون این یه جنبشه:که چون روح بزرگ و اسمونی داره.....سینه اش اسمونه:) از ی زاویه میشه نگا کرد که سینه فراخ و پهنی داره و خیلی برداشت های دیگه هم میشه کرد خیلی از صفتای اسمون رو میشه به اغوش نسبت داد:) گفتم که اولین جمعه رجب شب ارزوهاست این مربوطه به دو خط بعدش ک از حال و هوای غمگین و پاییزیم میگم اوضاع جمعه همیشه یه غمی داره.... و میشه اینطور گفت که این جمعه از ماه رجب چون شب ارزوهاست یه جور دیگش جمعه تره!

تنکیو
این عبارت جمعه ترین ماه رجب جور در نمیاد صالی
این یعنی بین همه ماه های رجب، این ماه، جمعه ترینه!
اینو که نمیخای بگی؟!

تو تموم این مدت به جای ماه تو ذهن من شب بوده!!! جمعه ترین شب ماه رجب!!! اینو میخاستم بگم و اینو میخاستم بنویسم! ممنونم ازت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان