دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

گناه کبیره

هر چند عشق گناه کبیره ی دل بود!
اما هنوز...
غبطه میخورم به سرخی صورت دخترک های عاشق..!!
هرچند وابستگی،
دوزخ پیش از مرگ بود ؛
هرچند عشق ، بدترین اتفاق سال بود ؛
هرچند فقط ، درد داشت و بغض داشت و اشک...!
اما...
هنوز هم لبخند میزنم از عاشق شدن های اطرافم!
هنوز هم دیوانگی میکنم پا به پای دیوانگی های عاشقانهـ یشان
هنوز هم این"دست نیافتی ترین"زیباست!
عشق ،  
اکسیر سبز طبیعت دل است انگار!!
رنگ میپاشد روی پوست و زندگی ات...
آدم های روشنِ پر لبخندِ توی خیابان که می بیند:
عاشقان شهرند...
که انگار ،
 پررنگ تر از همه میدرخشند!
عشق به طرز عجیبی...
شادت میکند ؛
 میخندانت ؛ 
انرژی میبخشدو بعد آرام آرام..
مثل پیچکی که نرم بخزد دور تنه ی درختی
گِرداگردت حلقه میزندو جان میکاهدت...
و جان میکاهدت!
عشق گناه کبیره ی دنیاست
دست نیافتنی ترینی 
که هوس داشتنش
 تا لب مرگ هم میکشد مارا !!







صاد.نون
۰ موافق ۰ مخالف
خعلی خب، بگو چرا «اینا» حرفای توئه؟
ها؟!
اوووووه یس، یو توقع داری روی تخیلیت حساب کنم.
آوکورس،
که هیچ وقت، راستی را از ابر بی بهره نبود.

ینی چرا همچین عقیده ای دارم؟ به خیلی دلیل ها راستی را از ابر بی بهره نبود؟؟؟؟؟؟!!!!!

فوق العاده بود صالحه

ممنون

کی عاشق شده ک اینجوری هوس عشق کردی؟؟؟؟
چشمم روشن مردم چ کارا میکنن

خخخ

عالییییییییییییی

متشکر

یلی خوب بود
خیلی

ممنون

خیلی قشنگ بود

متشکر

عشق گناه نیست گناه همون عشقه چون هر گناهی از یه عشق سرچشمه میگیره
خودپرستی= تکبر کسب پول حرام دل شکستن و...
عشق به شهوت یا قدرت و شهرت و...
در کل به نظرم عشق تنها گناهی است که نیازی نیست کفاره بدی براش یا توبه کنی

دیدگاه جالبی بود و قابل تامل..

راستی امیدوارم گناه کار ترین آدم دنیا شی
البته از نوع عاشقا

خدا نکنه:دی

سلام من میخام این شعروکپی کنم اسم نویسنده رو چی ذکر کنم؟؟
سلام من میخام این شعروکپی کنم اسم نویسنده رو چی ذکر کنم؟؟

صالحه .ن

خوب بود این پست :)

ممنونم

عشق خیلی وقتا جانکاه نیست !

ما گشته ایم نبود!!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان