دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بنده ی ترس

همه جای دنیا
 بنده های ترسی هستندکه از ترس اشتباه کردن؛
از ترس دید مردم؛
از ترس گردن گرفتن خطایشان...
نظرات ، افکار و  حتی خودشان را پشت دیگران مخفی می کنند!
آدم هایی که از کوچکترین کار ها؛
تا مهم ترین اتفاقات زندگیشان،
نگاهشان به دست و دهن و فکر مردم است.
که فلانی چه کرد؟بهمانی چطور رفت؟
پای تصمیم گیری که می رسد 
عقل و احساس و نظرشان را میگذارند جیب پشتشان
و همان کاری را میکنند که تو میکنی...
که مردم میکنند....
اما امان از وقتی که نظر و تصمیم شما غلط از آب در بیاید!!
چشم و ابرو بالا می اندازند و هی به تو اشاره میکنند:
«که "من اگر خودم انجام داده بودم...."
"من همان  اول همین نظر را داشتم..."»
یکی هم پیدا نمیشود بگوید
 خب مومن!!
مگر مجبورت کردم ؟؟
نظرت درست بود؟؟؟؟
اعتماد بنفسش را داشتی؟؟؟ 
کار خودت را میکردی!!
راه خودت را می رفتی!!
خودت را از اینهمه ترس رها کن!!
باور کن باور کن تو بهترین تصمیم گیرنده برای خودت هستی!
دست روی دست نگذار که بقیه برایت تصمیم بگیرند!
مشورت خوب است؛
هم فکری خوب است؛
تبادل نظر خوب است؛
اما مرید بی چون و چرا بودن خوب نیست!!
برنده ی افکار دیگران بودن خوب نیست...
بنده ی ترس های خود بودن خوب نیست!!








صالحه.ن
پ.ن:بنظرم افرادی که بدون تحقیق رای میدن و حتی افرادی که رای سفید میدن جزو این دسته آدم ها هستن!تو مسئولی و اگر از مسئولیتت شونه خالی کردی حق شکایت نداری!!
۰ موافق ۰ مخالف
ای واییییییییییییییی من تحت تاثیر قرار گرفتم
من میرم ک رای بدم
راهو باز کنید من دارم میام
واسه همینه ک میگم بیا بریم ستاد فارسی تو مسووولییییییییییییییییییییییی

رات نمیدن زور نزن :|

شدیدا موافقم!

:)

بله درسته، درسته.
اما اگه شونه بالا نمینداختی...

ینی چون شونه بالا انداختم غلطه؟

حالا من با اونایی که رای سفید میدن کاری ندارم ولی وجدانا دیگه چشم بسته رای ندید.

واقعن

بسی وری عالی
ولی این اخریو موافق نیستم
نیازه ک بگردی بین بدو بدتر کدوم بهترن؟
قدرت بده
همشون عین همن ...
تازه کاری از ی نفرم بر نمیاد

تشکر اگه گوشه ای ایستادی و گذاشتی بقیه تصمیم بگیرن پس حق نداری بگی عای فلان جا چجوره اینجا اینجوره!این یک بعدشم اگه تو تشخیص دادی که بد و بدتری وجود داره پس باید بد رو انتخاب کنی تا بدتر انتخاب نشه!! و اینکه حرف عاخرت باعرض پوزش بدترین حرفیه ک یه نفر میتونه بزنه!!! ینی اینکه طرف خودشو ببخشید ادم حساب نمیکنه و بود و نبودشو یکی میدونه!!! یه گروه سرود قرار بود اجرا کنن یکی از اعضا نشست با خودش گف:خو چ کاریه من بخونم؟بقیه میخونن...من لب میزنم هیچ کس هم نمی فهمه فردای اون روز که شد وقتی اهنگ شد هیچ کس نخوند!!همه لب میزدن!! من اگر بنشینم تو اگر بنشینی چه کسی برخیزد؟؟؟

نه حرف اخرمو اشتباه برداشت کردی
دارم میگم با ی رئیس جمهور مثلن گل و بلبلم وضعمون خوب نمیشه. اصل و ریشه خرابه
باید هممون بخایم و دست ب کار شیم
+
واسه رایم ک ، ببخشید اما اما خمینیم ک ب قدرت رسید همه ی حرفاشو یادش رفت (میزارم ملت ازاد باشن و کلی چیز دیگه)
اینایی ک تو مناظره ها این جور ب جون هم میفتن ...
انسان تو سرشتش پول پرستی و قدرت طلبی هس، امام معصوم ک نداریم ک!

عاها بله اون که صد در صد همه بخواییم:)) ولی عزیز دلم میگی رئیس جمهور کشک؟؟ میتونی با این دید نگاه کنی که خب چ فرقی داره من رای بدم چون اینا همشون پول پرستن و قدرت دوست و امام معصوم نداریم بعد هم بشینی نگاه کنی که چطوری بقیه برای زندگی تو تصمیم میگیرن! من قصدم مجبور کردن کسی به رای دادن نیست! انچه شرط بلاغت بود گفتم فقط...!

خوبی؟؟؟؟؟
دیووونه ظهر هرچی دویدم بهت نرسیدم دیدم بابامم منتظره نشد بیام پیشت تو سرویس

عاره خوبم نه بابا مهم نی اصن!! خیلی احساساتی برخورد کردم میتونستم منطقی تر باشم به جای داد و بیداد و گریه و گذاشتن و رفتن بشینم اونم نگه دارم تا بنویسم!!!! دستت درد نکنه

کاملا درسته
منم خییلی موافقم
کاش میشد ما هم رای بدیم

:) متشکر

نمی شود که بشود ،
کلمات نمی ایند،
مثله بچه ها لج میکنند،
مثله یک غده سرطانی،
از آخر هم میدانم،
از همان جا می پوسم و تمام....

هوم!

حالا هرچی بود تموم شد
برا یکشنبه بخون
وووییییییییی فارسی ی عکسایی از خودش تو خیابون زدههههههههههههههههههه

حال ندارم دیگه یکشنبه دینی بخونم فلسفه بخونم روان بخونم چی بخونم؟؟ اه!!!مسخرش کردن دیگه!!! اوففففیییییییی اگه مسیر مدرسه خونه رو صرف نظر کنیم من کلا شهرو خیلی وقته ندیدم!!

:)) منم چیزی از سیاست نمیفهمم !
نظرمو گفتم فقط

اختیار دارید بانو

این‌افراد توقعی هم نبایدداشته باشن
البته شایدمنتظر یه آدم جدیدن
که خب همه شبیه همن!

اگه توقعی نداشته باشن خوبه!

ﻣﻦ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﻭ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ
ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﻣﯿﺸﻮﻡ .
ﭼﺎﻗﻢ , ﻻﻏﺮﻡ,
ﻗﺪ ﺑﻠﻨﺪﻡ , ﮐﻮﺗﺎﻩ ﻗﺪﻡ ,
ﺳﻔﯿﺪﻡ ,ﺳﺒﺰﻩ ﺍﻡ
ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺍﺳﺖ
ﻣﻬﻢ ﺑﻮﺩﻥ ﯾﺎ ﻧﺒﻮﺩﻥ ﺭﻭ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻦ
ﺭﻭﺯﻧﺎﻣﻪ ﯼ ﺭﻭﺯ ﺷﻨﺒﻪ ﺯﺑﺎﻟﻪ ﯼ ﺭﻭﺯ ﯾﮑﺸﻨﺒﻪ ﺍﺳﺖ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻦ ﺑﻪ ﺷﻴﻮﻩ ﺧﻮﺩﺕ
ﺑﺎ ﻗﻮﺍﻧﻴﻦ ﺧﻮﺩﺕ
ﺑﺎ ﺑﺎﻭﺭﻫﺎ ﻭ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﻗﻠﺒﯽ ﺧﻮﺩﺕ
ﻣﺮﺩﻡ ﺩﻟﺸﺎﻥ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﻣﻮﺿﻮﻋﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﻔﺘﮕﻮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ
ﺑﺮﺍﻳﺸﺎﻥ ﻓﺮﻗﯽ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ
ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻫﺴﺘﯽ
ﻫﺮ ﺟﻮﺭ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ
ﺣﺮﻓﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﻔﺘﻦ ﺩﺍﺭﻧﺪ
ﺷﺎﺩ ﺑﺎﺵ ﻭ
ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻟﺬﺕ ﺑﺒﺮ
ﭼﻪ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺍﺭﯼ ؟؟؟
ﺁﻧﻬﺎ ﺣﺘﯽ ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﺧﺪﺍ ﻫﻢ
ﺣﺮﻑ ﻣﯽ ﺯنند.

#احمد_شاملو

پشت سر خدا هم حرف میزنند!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان