دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بازآ

هر سال و ماه ، فال همین است... 
پس کجاست؟
"راه،از پسِ راهِ من" کجاست؟
گمگشته ای که نیست منم "حضرتِ خِیَر"
بازآ که روشنی صبحم آرزوست...!





صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
یه روزی شغل هیزم شکنی رو می طلبیدم که فک میکردم هیزم شکن تموم حرصشو فرو میکنه تو دسته تبر D: جدیدا دوتا دندون خرگوشی طالبم که قصورمو به هویج ها تزریق کنم با تمام توان D:

هیزم شکنی منقرض نشده؟؟ هویج بهتره سویه چشماتم زیاد میکنه مث من کور نمیشی:دی

گفته بودم عاشق این برچسبتم(عاشقانه های با وضو )؟

:)) نه نگفته بوودیD: مرسی عزیزم^_^

عیدت مبارک دوست من :)

عیدتوام مبارک بانو جان ممنون

عیدت مبارک...پساپس

عید شماهم

من هم عاشقانه های باوضوی توروخیلی‌میدوستم.
میتونم باهاشون انس بگیرم:))

متشکر

عکس و متن عالی

ممنون

http://s9.picofile.com/file/8295709776/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7%DB%B0%DB%B5%DB%B2%DB%B3_%DB%B1%DB%B5%DB%B5%DB%B0%DB%B0%DB%B4.JPG


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان