دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

عین شین قاف


http://mrkakavand.persiangig.com/tk/weblog/pictures/176-Avaz%20Shodast.jpg

قسم به حرف حرف نام مقدست ای عشق
که عین و شین و قاف فقط مانده است از تو





صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
این بار که برگشتم
درخت میشوم...
فوق العاده بود

از من نیست البته خانوم ناهید عرجونی

:)
+
سلام
چوطوری؟
+
فردا ماه رمضونههه
التماس دعای شدیددددبانو جان

سلام خوبم:) تو چطوری؟ محتاجم بدعا عزیزم


http://www.aparat.com/v/UMFHT



رمضان مبارک^_^

سلام صبحتون بخیر و نماز روزه تون قبول حق

این همین های آخر پستها اتفاقا یادگار دوستی در سالهایی دور هستش ایشون هم خیلی عزیز بودن اتفاقا

سلام ممنون همچنین:) ^_^جالب بود برام

متن های دیگه رو هم بخونید و نظرتون رو بگید
برام خیلی مهمه

حتما

گفتی نقد کن بکوب حمله کن D: اشکال نداره، من فکر کردم که اینها چاره گر نیستن. شاید من اشتب میکنم، ادعایی به درست بودن ندارم. اما اینو باور دارم که برای هر بهبودی به فشار و زمان نیاز داریم.

منم قبول دارم :)) سوالم این بود بهبود ماهیت عشق یا بهبود قلب ها؟ یا نه بهبود شعرام؟:)

یعنی این پرسش، به جواب من نیاز داره واقعن؟
به نظرم خودت جوابشو داری!

فکر میکنم جوابش گزینه عاخر باشه?!

عالی
عالی
عالی

هعی

سلام صالحه جان خوبی؟ روزه هات قبول
التماس دعا

ممنون:) سلام بانو جان روزه نمازای شمام قبول:)) محتاجیم

قطره های کوچک آب ،

اقیانوس بزرگ را می سازند ...

دانه های کوچک شن ،

ساحل زیبا را ...

لحظه های کوتاه شاید بی ارزش بنظر برسند ،

اما زندگی را می سازند ..!؟
صالحه گاج بهت زنگ زد؟؟؟؟
فردا ساعت 4 فرهنگسرا وکیلی کلاس زبان گزاشتن
میای؟؟؟؟

اره زنگ زد ساعتش خیلی بده من روزه میگیرم ضغف میکنم هیچی نمیفهمم نمیدونم تو میری؟

سلام دوست عزیز
درخواست تبادل لینک داشتم
ممنون میشم لینکم کنید و بهم اطلاع بدید تا لینکتون کنم با افتخار
تشکر

سلام :)

سللااام
بسی زیبا بود...

سلام متشکر

منم فردا میگیرم
اره بابا
فرهنگسرا ک به خونتون نزدیکه خیابونو بیای پایین میرسی

مسئله ک راهش نیس!!! که تازه اونم واسه من زیاده اگه بتونم یه دور کنم میام اگه نه که میشینم دورمو کامل کنم

خستهههههههههههههههههه
هر جور دوس داری
الان دیگه خوبم :دی
+
پوفف کی تابستون میشه راحت شیم :/
غزال ک امروز مدرسش تموم شد
شماهم سال دیگه همین موقع باید جشن بگیرین

:دی الحمدالله تازه تابستون بشه غول کنکور رو پیش رو داریم هعی...

سلآمـ عجقولوووووووووو

چطوری تووووووووووو؟!

چهـ میکنی بآ امتحآنآی نهآیی؟!

دلمـ تنگتهههههههـ . . .

سلام عزیز دلم:") خوبم تو خوبی؟ وای مریم دس رو دلم نذار بیشتر

بآور میکنی کآمنتتو ندیده بودمـ؟!

اومدمـ کآمنتـــ گذاشتمـ رفتمـ مدیریتــ اسمتو دیدمـ اینطوری شدمـ

تلهـ پآتی کهـ میگن همینهـ

اصن یه چیییییزیییییم منو تو دل به دل راه داره که میگن همینه دیگه

منو و تو عشقیییییییییییمـ

اوفییییی ما شا الله ماشالله بزن به تخته پاشو یه اسپند دود کن

جآری همـ هستیمـ

صآلحهـ دس بهـ کآر شو دیگهههههـ

تآ تو تور نکنی کهـ من نمیتونمـ داداششو تور کنممممممـ

نچ نچ این داداشا عجب تیکه ای قراره گیرشون بیادا ی مورد دارم اوکازیون اصل جنس گارانتی 5ساله خرابی داش تعویضم میکنیم اسمش مرادبیگ کفترسلامیه بیکار بیعار میشینه به کفترا سلام میکنه ینی عاخرشه

اصن از الآن بهـ این داداشآی خوش شآنس حسودیمـ شد . . .

معلومهـ خیلی ایمآنشون قویهـ کهـ خدا مآ رو نصیبشون میکنهـ والآآآآآآع

گآرانتی 5 سآلهـ

مراد بیگـ کفتر سلآمی من چطوری صداش کنمـ؟!

حتما واسهـ تو مرید بیگـــ قنآری خداحآفظیهـ

اصن هلآکـــ شغلشممممـ

خدا نکشتتــ دختر خیلی بآحآلی

عاره والا hi Pigeon صداش کن کولاس داشته باشه قناری خدافظ اصن عشق منه عاغامون

در حد دیپلمـ حرفـ بزن آجی

hi Pigeon چیهـ دیگهـ؟!

من برمـ صآلحهـ کلآس دارمـ . . .

کل خندیدمـ انرژی گرفتمـ خدا حفظتــــ کنهـ . . .
فعلا

"کفتر سلام"ه دیگخ اسم شوویت قربونت عزیزم خوش گذشت موفق باشی مواظب خودت باش

مطلب رمز دار بسی کنجکاومان می کند
تخت روان مرا مهیا سازید

تخت روانتان محیاست؛) چیز خاصی نی

فردا همونم ازش میگیرن
-_-

هعی بابا...

تازه جدیدا یه عین و یه قاف مونده فقط :|

کم کم محو میشه:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان