دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

از خنده تا بغض

و گاه فاصله ی خنده ای بلند تا بغض
عبور از اتاقی به پذیراییست!
درست مثل همان که
 آهنگ گذاشته بود برقصد
از صدای ساز گریه اش گرفت!!






صالحه.ن
نقل قول نوشت:«و همه میدانیم ریه های لذت پر اکسیژن مرگ است!»
۰ موافق ۰ مخالف
این پ.ن. چیکارش به کار خود ن. داشته بوده ؟_!
اتاق به پذیرایی؟
کدوم اتاق؟

ربطش به فاصله ی خنده تا بغض بود...لذت تا مرگ.... اتاقی ک نشسته بودم میخندیم...!!

صالحه خیلی این متنت به دلم نشست.
خیلی قشنگ بود

ممنون عزیزم

غمناک بود.
اصلا کاملا می فهمم چی می گی!

:) مرسی

آخه ریه های لذت پر اکسیژن مرگ است اشاره به جدایی از دنیا داره بخاطر تمرکز در لذت. تو اگه همینو در نظر گرفتی چجوری به ن. ارتباط دادی !_!

منظور من این بود فاصله ی لذت و مرگ کوتاهه! من تمرکز لذت ک شما میگی رو این طوری معنی میکنم ک اهای ادم دلخوش نباش به این لذت کوتاه ک مرگ همین بغله!! اونقدر کوتاه ک از اتاق بری تو پذیرایی!!اونقدر کوتاه ک هنوز رد خنده از رو صورتت نرفته بهت خبر مرگ بدن منظورم این بود...نمیدونم ربط داره یا نه؟!

ای جونم
چیزی شده؟؟؟؟

نه... حالا میگم بت

خیلی قشنگ بود

:) مرسی

سِلام خبی؟
هم هم
عاولی بود خو
راسی روش گذاشتن سامانه هم کی بت بگم
خواسم از طریق عکس یادت بدم
ولی نیدونم کی هسی کی نیسی
طاعات و عبادات همگیی مورد قبول حق

لهجه کجاس؟ مرسی تو خوبی؟ قسمت نمیشه انگار! ممنون از توام

صالی میای الان بریم بیرون
من تنهاااااااااااااام
مریم و مینو رفتن ددر
مامانممم خوابههههههههه
من حوصله ام سر رفته

گرمههه کجا میخای بری بیرون؟! خیلی حوصلت سر رفته پاشو بیا خونه ما وضعیت نورمالی نداریم منم بگم با دوستم برم بیرون اسفالتم میکنن:دی

نهههههه
داری میگی وضیعیت نرمالی نی
من بیام مامانت شتکم میکنه
+
صالی بیا همون پست رمزدارم یه چی گذاشتم ببین

نه بابا مامان من میدونی ک تو این زمینه هیچ کاری باهام نداره! تازه توهم ک از چن روز پیش شدی مصداق بارز کدبانو و عروس میام الان


خنگگگگگگگگگگگ
نییی.دونم >:

:))

سلام مخملی:))
خب پایین اونجا ک چت باکس نوشته smart supp
بزن بعد برو اونجا یه اکانت واس خودت بساز منظورم ایمیلو و رمزتو وارد کن
یکم بش ور برو میفمی سر و تهش چیع!مشکلیم داشتی تو ترجمه از مترجم گوگل استف کن سرچ کن میاد
بعد ک ساختی و وارد شدی میتونی تنظیماتش و بسازی
راسی با تبادل موافق نیسی:(

اوکی!مرسی چرا موافقم لینکی

پاییینع از منه

فهمیدم

اهنگتتتتت
نشده بود کامل گوشش بدم

:))

سلااااام
بسیییی زیبا بووود

سللااام مرسی:)

همسایه اومدم سر کوچه تون
یه نوای سوزناکی به گوشم رسید..
این کیه این جوری میخونه؟
همسایه خوبی؟سلام...

سلام نمیدونم از خونه ما نوا میومد؟؟!!! ببخشید اگه الودگی صوتی ایجاد کردم همسایه تو خوبی؟

آهنگت خیلی عشق بود :)
قالب وبت هم قشنگ شده. این لباس نو بهش میاد.

ممنون زحمت قالبو دوست جانم کشیده

چقدر فهمیدمش

:"(

برعکسشم هس :)))
+
دقیقن قبل ازینکه بیام اینجا ی سر ب وب بلاگفات زدم و باخودم گفتم چقد قالبش خوشگله ...:)

+
هیچ وقت اهنگاتو نمیتونم پلی کنم :(
از کادرم بیرونه کلن !...

هوم! وا؟! اهنگ خطا کردم از دنگ شو

سلاااام...
صالحه جان خوبی؟
خوبم...
این نوا آلودگی صوتی نداشته و نداره..
خودت

سلام ممنون ؛)

مفهوم فوق العاده ای داشت آفرین

ممنون اسم؟

جوابتو توی وبلاگم دادم. هر کاری میکنم اینجا کپی نمیشه.
اقا وبلاگت خیلی فضای هنری و شعری داره، خصوصا اهنگ وب این فضا رو عالی تر کرده!
من لینکت میکنم ... فعلا متن ها رو نخوندم البته..
اقا یچی :
معلومه زیاد تو خط شعر و شاعری هستی چند سوال:
این اهنگ وب خواننده ش کیه؟
بعدش ب همین سبک با همین صدا و تو چه سایتی من میدونم اهنگ دقیقا این مدلی دان کنم؟

مرسی میام میخونم خخخ:))ممنون آهنگ خطا کردم از گروه دنگ شو گروه چارتار تو این سبک تقریبا میخونه من دوس دارم کلا اهنگ سنتی بخوای صدای علیرضا قربانی فوق العادس همایون شجریان ؛ زند وکیلی و همینا الان یادم میاد اسم هرکدومو سرچ کنی میتونی اهنگاشونو پیدا کنی

بسیار زیبا
نقل قول هم خیلی پر معنی.

متشکر

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان