دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

راستش من دیوانه ام


عکس و تصویر شب بدونِ تو چگونه تمام می شود؟!

از بچه ها که بپرسی دوست دارند چه کاره شوند
احتمالا دکتر و مهندس و آرایشگر و از این قبیل شغل ها ایده آلاشان است
اما راستش من دیوانه ام!
دوست دارم چشم هایم را ببندم خودم را گل فروشی کنار خیابان تصور کنم
یک دکه ی کوچک؛
چندین گلدان رنگی جلوی دکه؛
ساده...مثل پرنده های مهاجر!
یا اینکه کتاب فروشی درخیابانی شلوغ
که بی خیال هیاهو
در صندلی گرم و نرمم فرو بروم و کتاب بخوانم
گاهی چای آویشن بنوشم و شعر بگویم
و با مشتری هایم سر کتاب های مختلف بحث کنم:)
اما از همه جذاب تر مامور پست شدن است
که نامه ها و بسته های رنگی اینطرف و آنطرف ببرم
بسته های خوشحالی...
محبت...
وامید...
اینکه هنوز کسی هست که به یادت باشد:)




#صاد_ن
۰ موافق ۰ مخالف
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان