دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

از گوشه ی باز این زخم

می رسد آن روز
که از گوشه ی باز این زخم
آرام آرام ؛ 
شب پا به جان من میگذارد
و تمام تنم را بغل میگیرد...
آنوقت دست که به آسمان ببری
صورت دختری را لمس میکنی
که تا همیشگیِ شب
امتداد یافته است!









صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
میگم افعالت نباس التزامی باشن اونوخ؟!
بعد تو چرا دلبرت دختره عاااااخه!!!

چرا باید التزامی باشه؟ ماضی ک نمیتونه باشه فعلام اینده التزامی هم نداریم تا جایی ک من میدونم اما مضارع... قسمت اول باس اینده باشه ک من از مضارع اخباری استفاده کردم ک غلط نیس چون یه خبری میدوم و منظورم ایندس قسمت دوم اما چون "اگه" داره التزامیه(اگر دست به اسمان ببری)

آخی...جانم.

:)

نفهمیدمـ چی شد

+خوبی جآنآ؟!:)

فآطمهـ کجآس؟! ترورش نکرده بآشن؟!

به زبان عامیانه تر میگه از این گوشه ی باز این زخمه هس کپک میزنم!!:دی توخوبی؟ فاطی کسی رو ترور نکنه ترورش نمیکنن:دی نت نداره بچم

سلام و عرض ادب

وبلاگ بسیار خوبی دارید ، ممنون.

اگر تمایل دارید ، می تونید با مراجعه به وب سایت ما ، از پارتیشن های اداری که در سایت قرار گرفته مشاهده کنید.
با تشکر
پارتیشن اداری بینو
ای جااااااااانم
ثالی مدل شعرات عوض شده

:) خوب شده یا بد؟ حس میکنم قبلا حال و حوصله ی بیشتری داشتم و چیزای تازه تری فکر میکنم دیگه جوهر تموم کردم:(

لیلی صالی با ث چه مدلی میشه؟ مثلن واسه وقتیه که ابتدایی دندوناش ریخته بود؟
جان
صالحه اون موقع ثالحه بودی....

:دی حالا چ ربطی به دندون داره:دی

سلام دوست عزیز و ممنون از کامنتتون
آهنگ هم نوش جانتون نمیدونم چرا واسه بعضی دوستان پخش نمیشه
شعرها از خودتونه ؟
اگه هست که فوق العاده زیبا هستن
موفق باشین

عین سه جمله عاخرو یه دفعه دیگه هم گفتید:| ممنون

بازم نفهمیدم :/
+
فاطمه خوبه؟!

یه وقتی منم شب میشم... شب سیاهه تاریکه دلگیره... وقتی زخم باز بمونه سیاه میشه چن شب پیش ک باهاش حرف زدم خوب بود نت نداره برا همین نیست

خعلی خب، هرطور تو متمایلی. رسیدن، حداقل یه نقطه عطف تو رسانش خواهد بود تا اونموقع من که نافهمایش هام رو میبرم لقمه ناجور هضم کنم ‎=/‎

الان ناراحتی؟

باتوضیحی که واس مریم دادی فهمیدم:)
خخخخخ
اشتباه نوشته بودم دا
ولی خیلی باحاله ها
اول ابتدایی دندون نداشتی
به جا ص میگفتی ث

گفتم دلم برا دا گفتنات تنگ شده؟

چرا زخم ؟ :(
(جواب نمیخام :))
صالی!
خب وقتی اول ابتدایی دندون نداشتی ب جای همه س ها میگفتی:ث
پس اون موقع ثالحه بودی!!

یک عدد صالحه با س ثه نقطه:دی

سنتی خیلی دوس داری صالی؟

قشنگ باشه چرا ک نه؟ارومم میکنه تو دوس داری؟

اخیییییی چه قشنگ بوود ...

بسیار متشکر

سلام...

علیکم سلام:) خوبید؟

خوبی تو؟
نیستی ک

خوبم کار داشتم دخترم ببخشید

سلام.
یادش بخیر منم یه زمانی شعر می گفتم

شعرت یه جور خاصی بود، قشنگ بود، پر احساس بود ولی یه غم عمیق توش بود مثل عمق همون زخمی که نوشته بودی.
با آنکه کوتاه بود ولی به نظرم حرف زیادی برای گفتن داشت.

+ به شخصه از خودنش لذت بردم
+ دوباره بنویس
+ آهنگ وبلاگت خیلی زیبا هست

سلام:) خیلی ممنونم از نظر لطفتون خوشحالم خوشتون اومد

آره گفته بودی
فدای دل تنگت
نع :)

هیچ جوره؟

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان