دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

تمارض خواهیم کرد!

کسی در آینه نیست
و پنجره هنوزپای بندِ بسته بودن است
باز هم هر روز
آفتاب را روی بند خشک میکنیم
و همچنان؛
به این بودن ،
 تمارض خواهیم کرد!







صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
آفتاب را روی بند خشک خواهیم کرد
تعبیر قشنگی بود، بدیع

خیلی ممنان

تمارض ینی چی؟
مال فوتباله؟[]

:دی تو فوتبال زیاد پیش میاد ینی خودتو ب مریضی بزنی ناخوش نشون بدی ب بد بودن وانمود کنی

معنیشو فک کنم درست متوجه نشدم

من چقدر شبیه اون منی هستم ک میخام؟و اصلا چقدر خودمم؟پس کسی تو ایننه نیس بسته بودن پنجره و خشک کردن افتاب بیشتر نمادینه ک امیدی نداریم و تو کارای روزمره خوشی ها رو میکشیم و قدرشونو نمیدونیم و اخرین جمله اصلی ترین چیزی بود ک میخاستم بگم این بودن...بودن نیس تمارض کردنه!

سلام.
خوش آمدید.
دیر به دیر تشریف میاری ؟

سلام ممنون شما هم خوش اومدید ببخشید سرم شلوغ بود

عاپم........

احسنت:)

اهاان
چقد خوووب نوشتی

:)) ممنون قشنگم

چ تعبیر زیبآیی بود :

آفتآبــ را روی بند خشکـــ میکنیمـ . . .

ممنون عزیزم

می بینم که کار به جاهای باریک کشیده به اندازه بند و اینا O_O

چیشده

اوووه
خیلی فلسفی بود. بع بع
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان