دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

کاش می آمدی

کاش می آمدی
کاش می آمدی و روی همین مبل ،
کنار من ،
 مینشستی...
دستت می انداختی روی پشتی مبل
و رو به من میپرسیدی
 که حالم خوب هست؟!
آنوقت من با خیال راحت سرم را در آغوشت مخفی میکردم
و حالم خوب میشد!
کاش می آمدی...








صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
کآش می آمدی تآ دوبآره زندگی دیدنی گردد . . .

عی بابا

گفتم که میام، حالا اینقدر بی تابی نکن =)
میام، قول میدم ^_^

وای خدا مردم خنده

باحاله ها
فقط ار یو اوکی؟
+
میثم

بیاد باحاله؟ یس یس عای عم اوکی

ای جااان..ای جااان
عکس پروفایل تلگراممو دیدی..؟

وااایییییییی عاطفههههه واااایییییی اون اونجا چی میگههههه؟؟ عشقققققققققق جااااان نیومدی چرا؟!دلم خیلی تنگ شده براتون

میام شیرینی ناپلئونی برات میارم. یه مدت باس صبر کنی یه کاری دارم باس انجام بدم تموم که شد میرم اول طرفای آبجکی بعد میام سراغ تو D:

نگااارررر بیااا در ریمممم خوش میای :))

چقد خوب بود این

+یه عالمه حس خوب اکلیلی

مرسی اکلیلی

ارزو بر جوانان عیب نیست
اما همین ارزوها جوانان را پیر میکنن
کاش بیاد

عی بابا:(

ن تصور صحنه ای ک ساختی !
+
مطمئنی؟
هنو جزو باقالی ها نرفتی؟

ژست خفنیه باقالی هات مشکوکه عا!! منظور؟

کجا روید که به زندان عشق دربندید ‎:D

اوه اوه کی بره اینهمه راهو

هخخ دقیقن
+
عاشق شدی رفت؟

نه بابا عاشق کی میخام بشم؟!

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان