دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

که نداریم!

دیر فهمیدیم
قربت الی اللهی که از آن حرف می زنند
 " تویی"
که نداریم...


صالحه.ن
پ.ن:خیلی بغضناک:(
۰ موافق ۰ مخالف
چ غمـ نآکـــــ اصن بغض طوری . . . عآلی گفتی صآلحهـ عآلی . . . و مآ نداریمش . . .

مرسی

اصفهانم پس منو نمیتونی داشته باشی، باس دنبال یه توی دیگه بگردی D:

[ قهقهه] من همیشه اعتماد بنفس را میستایم درود

ک نداریم ...
ولی میتونیم داشته باشیماا
مگه نمیگن حاضر غایب؟

اگه "بخوایم" میتونیم

وبلاگ خوبی داری .بیا تبادل

ممنون:) نمیام:|

صالحه جان انقد متن های خوب خوب می نویسی
که دلم میخواد تصویر برات بفرستم براش متن بنویسی

عی بابا عی بابا کی بره اینهمه راهو لطف داری برفس ولی سخت نباشه عاااا


اما با قربه الی الله واقعی داریم.....

ان شا الله که داریم:))

جان در تن چه کار دارد بی تو ؟

عالی بوود...

:) خیلی ممنون



سلام بر بانوی شاعره

لذت می برم از نوشته های که از عمق دل و جانت بر می آید، چه با بغض و اشک چه با لبخند و شادی

قلمتان مانا دوست من

سلام به شما:) نظر لطف شماست دوست عزیز ممنون^_^

ان شاالله که داشته باشیم
اما تا تغییر نکنیم همچنان ادامه دارد

دقیقا تا وقتی همین باشیم که هستیم این جمعه نوشتا راه به جایی نمیبره

اگه بخایم :)
+
علی

بله:)

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان