دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دوباره بیدار میشویم

فردا دوباره بیدار می شوم :
و درحالی که چشم های خسته ام را میفشارم ؛ 
دنبال عینکم میگردم.
دوباره چروک چادرم را میگیرم  ؛ 
با حسرت به تختم نگاه میکنم!
آهنگ ها را بالا و پایین میکنم 
و به ناکجا ترین نقطه ی اتوبوس خیره میشوم.
من ضعف میکنم و تو غر میزنی که چرا صبحانه نخورم؟!
فردا صبح
دوباره بیدار می شویم:
و بغض دیشب را...
و زخم دیروز را...
و درد هر روز را...
به روی هم نمی آوریم!
و باز این نمایشِ تکراری را مرور میکنیم...






صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
بسییییییی عااااالی ....
خیییلی خوب بووود مادر

خیییلیییی ممنون دخترم

اگه به قول حسین عزیزم، فراموش کنی بیدار بشی چه شود @_@
هیچی، خستگیت در میره یا تازه بیدار میشی!!!

اونطوری ک خوبه!

زمانه وار اگر می پسندیم کر و لال
به سنگ فرش تو این خون تازه باد حلال
استاد بهمنی

زیبا بود با اندوه بسیار در نوشته...

خیلی ممنون

سلام.
انتخاب نکویی بود.
لذت بردم دوست گرامی

:) از خودم بود ممنون

این شعر خودتون بود؟؟ عاااالی بود.
واقعا لذت بردم.
ساختار محکمی داشت.
تبریک میگم بهتون

بله خیلی متشکر لطف دارید

همین وبلاگ دست نوشته های من
ممنون از لطفتون

با افتخار لینک شدید:)

خیلییییی اینو فهمیدم صالی
خیلی زیاد تونستم خودمو جات بزارم !

:))

کدوم طوری خوبه!!! تازه بیدار بشی خوبه؟

همینطوری ک حسین عزیزت میگه دیگه... یادت بره بیدار بشی!

خو این یعنی تو خواب بمیره. وختی مرد، تازه بفهمه که یه عمر اشتباه میکرده یه عمر خواب بوده و این بیدار شدن، گرچه دیر شده. یا اینکه یه عمر درست و درستکار بوده و حالا که مرده، میره دنبال خستگی در کردن و...
من زور من این بود ⌒.⌒

راستش من فقد تو خواب مردن رو از اون جمله برداشت کردم:)) اما توضیحت تن ادمو میلرزونه... این ینی اینکی کاری ک براش ب دنیا اومدی رو نکرده باشی و بری! وحشت ناک حالا جرا یادت مرا فراموش ؟

به نظرم هنوز بیدار نشدیم
اگه به بیداری بود باید هر روزمون یه چیز تازه باشه
و قدر در کنار هم بود و با هم بودن...

خیلی جالب بود حرفت! خیلی...

این دست چپ چن تا سؤال پرسیدی ازم
قبل انتخاب گزینه صحیح
تو چه سبکی شعر میگی؟؟؟
بیشتر به دلنوشته شبیه هست تا شعر
البته من ناآشنا و غریبه با شعر
چه می دانم که شعر چیست؟؟

شاید بهتر بود اسم وبمون کلی تر انتخاب میکردم! عاره درست میگی اینا دل نوشتس... اینکه چ سبکی بگم بیشتر ب حال و هوام بستگی داره...ولی بیشتر یا تک بیت یا نو یا همین حدیث دلا:)

ریموت پنجره آزاده هااا

چی؟ ینی چی؟متوجه نشدم

چقد نظر فلسفی داری جآری جآن !

من چی بگمـ این وسط ؟! :D

عاره خیلی! توهم مث من خودتو ب فهمیدن بزن

عآقآ من بآ همهـ موافقمـ

درود

قشنگ بود

مرسی ازحضورت وتبریکت عزیزم

منم بهترناروواسه شماوخونوادت ارزومندم

ممنون

به روزم
منتظرتونم

حتما


چ مراحلی داری برای بیدار شدن و مدرسه اومدن
بمیرم برات

:) امروز تغییر داشتم!! صبحانه خوردم ضعف نکردم تازه بین راه کلی اتفاق افتاد-عکاسی رفتنمونو میگم-

باز چی شده؟؟؟
خوبی؟
سلام...

منظورم اینه قبل رسیدن این کامنتها به دستت، تایید میشن

اسم وبت قشنگه خب..

سلام:) باز چیزی نشده :))) خوبم تو خوبی؟ خیلی وقته کامنتای وبم بازه لطف داری جامع نیست

خوبم..
خدا کنه خوب باشی

خوداروشکر خوبی:) همیشه خوب باشی

چقد غم دارن دختر

:)

شعرات عجیب شده صالی یا من اینطور حس میکنم؟؟

نمیدونم

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان