دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

هر کس بوده کوچیده!


عکس و تصویر هر شب سرم را روی شانه ات می گذارم یادم می افتد نیستی سقوط می ...

تو تا کی با منی ای درد ! ای تنهایی دائم !؟
که هر کس بوده کوچیده است از این من...




صالحه.ن

پ.ن:متاسفم برای نبودنم همچنان نخواهم بود!
۰ موافق ۰ مخالف
عکس نوشته
عاشق اهنگشم
+
خوبی؟؟؟؟
چیزی شده؟؟؟؟

اهنگ وبمه خوبم چیزی نشده

دوس ندارم این پستاتو :/

کدوم پستامو؟

اوهوم
+
خوب باش

:) عزیزمی

خوبی صآلحهـ؟! نگرانتمـ . . .

خوبم :) نگران چرا ؟ تو خوبی؟

تو تنهایی؟ به نظر نمیاد!

؛)

خواب نداریا ‎:D

چرا؟

چَرا نبودی و نخواهی بود

؛))

ببخشید دیشب هنو داشتم تایپ میکردم گوشیم خاموش شد
میخواستم بهت بگم من یه دونه دارم دوزش بالاس میخوام خودم بخورم میخوای برا توام بخورم؟؟؟؟؟
دیگه وسطش گوشیم خاموشید
+
خوبی؟؟؟؟؟
واییییییییییییییی صالی چشمام باز نمیشه از بس پف کرده شبیه قورباغه شدم

حدس زدم خوبم تو خوبی؟

اینایی ک شبیه صالحه نیس
فلسفیش نکنم :دی اینایی ک فاز غم داره و انرژی منفی میده !

بهرحال هرکس ی وقتایی غمگینه:) متاسفم واقعا... اما نمیتونم جایی غیر از نوشته هام غصه هامو ابراز کنم

سلام دوست عزیز
چند تا نوشته های شما را خواندم عالی بودند
اگه سری هم به وبلاگ من بزنی خوش میشم و اگر با تبادل لینک موافق بودی خبرم بده
ممنون

سلام ممنون

تنهایی ام را با تو قسمت می کنم سهم کمی نیست
گسترده تر از عالم تنهایی من عالمی نیست
غم آنقدر دارم که می خواهم تمام فصل ها را
بر سفره ی رنگین خود بنشانمت بنشین غمی نیست...

این تک بیت خیلی زیبا بود صالحه عزیز.

ممنون برای این شعر زیبا:) لطف دارید:)

چقدر دوس دارم آهنگشو
کلی باهاش گلیه پیشینگ نمودم
صالی چته با؟؟؟؟
اعصاب ندارم ها
چرا اعصاب نداری؟؟؟
چرا نیستی؟؟؟

منم خیلی... پیشینگ:دی تو نمیخای ب من رمز بدی فرزندم؟

ان شاالله هر جا هستی حال دلت خوب باشه

مرسی^_^

ون بدونه اسمه من بودم
:)

ممنون پسته ی مهربون:)

عجب پی نوشت عجیبی!
خیلی وقت بود نیومده بودم وبت ها
+قشنگه شعرت صالحه جونیییی

سفر بی خطر پاییر جان:) خوش اومدی:) مرسی

پی نوشتت کل حس جیغ جیغم رو برد! میخواستم بعد مدتها چون اومدم کلی جیغ جیغ کنم!

ببخشید

این آهنگ رو میشه با تمام وجود بارها گوش داد

همینطوره!

امیدوارم هرجا هستی خوش باشی

منتظرت هستیم

خیلی ممنون از این لطف

نوشته های خودته، ب من چ :دی
راحت باش
ایشالا همیشه حالت خوب باشه :)
+
اهنگت قشنگه ...

:دی اومد برات؟

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان