دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

با خودت بساز!

عکس و تصویر کیم من؟ آرزو گم کرده ای تنها و سرگردان نه آرامی، نه امیدی، نه همدردی، ...

دردِ کهنه ی همیشگی !
زخمِ باز گوشه ی دلم !
اشک های بغض در گلوی من !
نیمه ی فسرده ام !
در خودت بمان منِ غمین
کودتا به پا نکن درونِ من
فکر انتقام از این و آن نباش
با خودت بساز بغضِ من...






صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
جیییییییییییغ اولممممممـ

دیووونه:دی

این دختره داخل عکس چقد شبیهـ خودتهـ صآلحهـ

کلا موهاش مشخصه که من موهام لخته!

هر چی زومـ کردمـ نتونستمـ ببینمـ بآ گوشیش بآ کی چتــ میکنهـ

فضول نبودییی کههه

شراره هآی آتشو همـ کهـ داده بیرون . استغفراللهـ خواهرمـ

لا اله الا الله

چ خوبــ گفتی...

بآید سآختـــ... انتقآمـ بهـ نظرمـ حآلِ آدمو خوبـــ نمیکنهـ...

هعی ...

هعی

یآدش بخیر یهـ زمآنی وقتی اولین نفر کآمنتـ میدادیمـ کلی ذوق می کردیمـ...

همهـ کمین می کردن کهـ اولین نفر بآشن کهـ کآمنتـ میذارن...

شبـ تآ صبح ، صبح تآ شبــ ، تمآمـ وقتــ نگهبآنی میدادن...

گآهی شیفتـــ عوض می کردن...

اصن یهـ وعضی صآلحهـ...

هعی جوانی کجآیی ؟! یآدتـــ بخیر...

خخخ عی بابا عی بابا

از موهآش معلومهـ کهـ پآییــــــــزه

عاره پاییزه پاییزه

فضول نیستمـ ولی بالاخره بآید بدونمـ بآ کی چتـ میکنهـ . مثل خواهر خودمهـ . نمیخوامـ بهـ سمتـ چپـ و انحرافــ کشیده بشع !

عافرین عافرین

نمیتونستی عکس محجبهـ تر بذاری؟!

یه لحظه حس کردم بابامه!

بآبآتــ منو فرستآده بهـ طور غیر مستقیمـ بهتـ بگمـ امیدوارمـ موفق شده بآشمـ

موفق شدی موفق شدی

چه زیبا بود صالحه جان.

ممنون

ببخشید یهو رفتم نتم رفت
+
با خودم و خودت میسازم

اکشال نداره

درد و همچنان درد و درد
چه درد تو دردی شدش

خوب بود

والا شعر من ک یه درد بیشتر نداشت:دی مرسی:)

مثه نگار :)
از نظر ادبی عالی
+
ندیدم این پستتو ! :دی

چی مثل نگار؟ ؛) مرسی

منم خیلی وقته با خودم میسازم و اینا رو به خودم میگم

هعی!

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان