دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

من جان! آرام باش

عکس و تصویر شرمیست در نگاه من اما هراس نه! کم صحبتم میان شما، کم حواس نه! چیزی ...

بعضی وقت ها ؛
باید تمام خودت را بغل کنی ؛
دستت را پشت کمرش بگذاری
و نوازشش کنی
که: من جان! آرام باش... !
بعضی وقت ها باید دست خودت را بگیری ؛
در شهر قدم بزنی
و چند شاخه گل به خودت هدیه کنی .
لازم نیست همیشه کسی باشد .
اصلا لازم نیست همیشه عالی باشی .
همین که سعی کنی خوب باشی
ارزشمند است:)





صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
سایت خوبی دارید
-----------------
ارسال شده توسط ربات ارسال نظر Yo Blog Spammer
yospammer.tk
وبت قشنگ بود
اگه تبادل میزنی بهم خبر بده
www.dl-roman.rozblog.com
-----------------
ارسال شده توسط ربات ارسال نظر Yo Blog Spammer
yospammer.tk
آی گفتی...
یاد جمله ی ساموئل بکت افتادم:
خودم را در آغوش گرفته ام...
نه چندان با لطافت،
نه چندان با محبت
اما... وفادار...
وفادار...
این روزها خوب که باشی متفاوتی و صد البته ارزشمند...

چقدر قشنگ بود^-^ جمله ی عاخر هم از این متنه؟ چقدر شبیهِ ب نوشتم!

‎:P

عاره دیگه باس خودمو جمع کنم:دی

اشعار و متن ها مال خودتونن؟

بعـلـه :)

ترجمه
مرد ترک اینجوری رو دختر ترک غیرتی میشه

اوه! مرسی

عآلی بود بآنو :)

مرسی عزیزم

بسییییی دوست داشتنی
لباس دختره تو عکس

عارههه خیلی خوشگله کفشاشو نگااا

نه جمله ی آخر مال بکت نیست. یه جایی شنیدمش.
آره خیلی شبیهه...

نشنیده بودم من! پس فقد نظر من نیست که اگه سعی کنی خوب باشی ارزشمنده!

اوهوم کفشاش از همونایی ک تو دوس داری
+
میای عصر؟؟؟؟؟

خوب یادت میمونه! از دیشب ندیدمش الانم خونه نیس عصری همون ساعتای 4:30 اس میدم یا زنگ میزنم

بهلههههههههههههه
چیزای مهم و ادمای مهم یادم میمونه


باش
همون اس بده میبینم

اوفیییی الان من مهمم؟؟؟ خدایا شکرت نمردیم و برای کسی مهم بودیم!

آخی. چه غمگین ناک بود صالحه.
دلم رفت. و تصمیم گرفتم خوب باشم!

غمگین بود؟:( بیشتر گس بود:) دعا کن بتونیم خوب باشیم

صالحه... یه جوری ام...ناراحتم فک کنم

عزیزم... بیا بغلم چرا ناراحتی؟ خوب باش پاییزم

متن زیبایی بود

ممنون

خیلی خوب عزیزم.

ممنونم:)

سلام!
همین طوری الکی

سلام به روی ماهت جانای من:)

صد البته که خوبی و خوببودن ارزش محسوب می شه و ارزشمنده.
من جان حالش خوب نیست،برای حال دلم دعا لطفاً

ان شاالله که عالی بشه

اینجور وقتها که کسی جز خودت نیست که بغلت کنه خیلی یه حاااالیه...یه نمه همچین غم توش موج میزنه

ولی حداقل خودت خودتو داری!

کار سختیه !
تصور تنهایی هم زجر اوره
ب نظرم زندگی با دیگران معنا میگیره

اهوم همینطوره! ولی همیشه همچی اونطور که ما میخایم پیش نمیره!

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان