دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بدهکاریم

عکس و تصویر از بس که دیدم گرگ هارا در لباسِ میش از هر لباسی روی رخت آویز ...

بدهکاریم:
به خودمان ،به دوستانمان ،به فامیل...
و حتی عابری که از پیاده رو می گذرد!
عمری که هدر می رود
لبخندی که نمی زنیم
عشقی که ابراز نمی کنیم
بغضی که میخوریم
و زندگی...
و زندگی که میرود و عین خیالمان نیست
بدهکاریم این زندگی را به خودمان!
بدهکاریم اینهمه عشق های بایگانی شده را به مردمان!
و اینهمه احساس را...
که نگه داشته ایم برای روز مبادایی که معلوم نیست کی بیاید!




صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
سلام وعرض ادب انش الله که شعرهایتان بر وفق مرداتان باشد مستدام وبر وفق دل خوانندگانش ان نیز هم مستدام.

سلام ممنون

چقدر این روزا میتونم بفهممش
یکی از عزیزام رفت و من...
هربار گفتم بعدا
لعنت به کلمه بعدا

:( متاسفم! خیلی غم انگیزه

صالی قیمت کل کتابا رو ب من بگو

باشه

درود بر شما.
بسیار زیبا، بسیار زیبا نگاشته اید...

متشکرم

صالحه خیلی خیلی چسبید. خیلی قشنگ نوشتی. بیسته بیست.
این بار هم یاد یه جمله ی دیگه افتادم:
ما بدهکاریم به یکدیگر...
و به تمام دوستت دارم های ناگفته ای که پشت دیوار غرورمان ماندند و ما آن ها را بلعیدیم تا نشان دهیم که منطقی هستیم...!

مرسی ^-^

ظاهرا، وارد فرایند مود آف می شویم ‎:D عایا؟!

مود اف؟

زیبا بود عزیزم. پیش از حد هم بدهکاریم از همه بیشتر به عمر خودمان که دارد بیهوده می گذرد و کاری برای دنیا نکردیم.

ممنون اهوم همینطوره!

عآلی

بهـ دل نشستــ :)

امیدوارمـ بدهکآرمـ نبآشی

+ خوبی عشقولی ؟!

مرسی عزیزم:)) من که بارها بهت گفتم چقدر عاشقتم:دی فک میکنم خیلی خوبم نزدیک عالی:) تو خوبی؟

خیلی خیلی زیبا بود. واقعا درست و قشنگ نوشتی

جشن میلاد بر شما مبارک

لطف دارید:) واای ممنووون واسه ی شما و خانوادتون هم مبارک باشه:))

واقعا بدهکاریم، به تک تک لحظات عمرمان
ممنون که سرزدید
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم

:) به تک تک لحظه هامون

رمز روز دلبرت رو به منِ بینوا هم میدی صالحه؟

عاشقتم ینیا:دی الان میام میدم

منم رمززرزززرر
خوبی چ خبرررررر
صالییییییی اومدم اذربایجان از مرز استارا زدیم اذربایجان

سلااام خوشگله:) خوش میگذره؟ :)) سفر بی خطر باشه عزیزم میام میدم

سلام شیرینک
ممنون جای تو خالی جانک
صالی دیشب زنگ زدم خونتون همونطوری بود میخواستم برات از اون کفشایی ک دوس داری بخرم
میخواستم کامنت بدم گفتم نیستی
سایزتم نمیدونستم
واسه خودم خریدم به پول ما25 تومن بود

عشق جانم مرسی جونم کلا خونه ما با گوشیای شما مشکل داره:دی عزیزززم مرسی که ب یاد بودی چقدر خوب گرفتی:)) مباااارک باشه:))) تا کی هستین؟

قربونت مهربون
اره دیگه
بیا باهم مشترک استفاده کنیم
احتمالا تا چهارشنبه اینا هستیم
الان رامسرم

خخخ طرح زوج و فرد بذاریم خوش بگذرهه دوستییی اومدی خبر بده ببینیم همو دلم برات تنگ شده

خخخخخ اره خوبه
جوووووون
من ک دلم لک زده واست جیجر طلا

عاغا حرفمو پس میگیرم تو رفتی کشور کفر(:دی) خطرناک شدی!!! جوووون؟؟؟خاک تو گورم مگه خودت خاهر مادر نداری؟؟

عااااالی بود عااااالی
ولی مهربونی همیشه و واسه همه خوب نیست
محبت بعضیا رو هار میکنه

ممنون:) اهوم!

رمز بالا دادنیه؟

بلاگفا قاط زده رمز:عروسی


(با کلمه ها نمیخام خرابش کنم :دی :) )

دیوونه جانم

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان