دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

ماه گرفتگی

عکس و تصویر ‌شاید جهان ما، جهنم اهالی سیاره دیگری است! #آلدوس_هاکسلی


شب ، چادر سیاهش را روی صورت ماه کشید
و لب هایش را بوسید
دروغ است که ماه گرفتی شده!






صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
چه عکس عالی ای داره این پست

چشات عالی می بینه

من نماز آیات نخوندم...

یادم رفت..

اشکال نداره میشه قضاش رو ب جا اورد:)


چقد خوبه ک همیشه انی عزیزم..

جالب اینجاست ک مطالبت هم همه به روز و پر محتواس...

لطف داری جانم:)

با اجازه لینک شدین

با افتخار...

افتخار از منه:) ممنون



وای چقدر ابن متن احساسییی بود

:))

سلام
چقدر به روز
چقدر عالی

سلام متشکر

خدا مرگم بده
این حرفارو از کی یاد گرفتی؟؟؟؟
تو مدرسه این چیزارو بهتون یاد میدن؟؟؟
همینه دیگه قدیما دخترارو نمیذاشتن برن بیرون
والا


خیلی تعبیر قشنگی بود جانا جان

خاااک تو گووووررررممممم من نبودم!فاطمه بود! مرسی

صالحه از فاطمه خبر داری؟
شوورم گم شده
بچه ها رو انداخته اینجا رفته

مسافرتن...عاخرین بار گف رامسره و چارشنبه برمیگرده این شوور, شوور بشو نیس

چه تشبیه قشنگی

لطف داری

اینو باش =) دختره چش درومده از چادور سوء استفاده میکنه !_!
بیام بگم به... توبه کن اوهوی!
D:

حالا ب کییی بگیییی؟:دی اگ می ارزه توبه کنم!:دی

سلام‌ صالحه خانوم.
ممنون که سر زدید.متن هاتون خیلی قشنگن.
بازم‌ تشریف بیارید.

سلام عزیرم لطف داری:) حتما

:-\ چشمو دلم روشن تشبیهاتت دارن مورد دار میشن.گزارش ندن وبتو ،صلوات.......

اللهم صل الا محمد و ال محمد واااای ببین کی اینجاااس؟ برادر بسیجی کی بودی تو؟؟ دلتنگتم دیوونه...بی نهایت دلتنگ...

چه تعبیر جالبی

متشکر

به ننه ت D: به صاحابت D:
خیال میکنم: بوس دزدکی چقدر میتونه لذیذ باشه @_@

فک میکنی چه حالی شدم وقتی اول پیامتو دیدم؟!- من حدس میزنم:خیلی!

خیلی خوب بود. تشبیه جالبی بود.

متشکر

اینجاست ک باید گف
واو
چ تعبیر باحالی
+
ماه گرفتی درسته؟
ماه گرفتگی
+
هر اتفاقی مشد میفته ما نیستیم
بارون و سیل اومد ،نبودیم
ماه گرفتکی شد ،نبودیم
زلزله اومد ، نبودیم
نمیدونم از شانس خوبمونه یا بد :دی

خخ ماه گرفتگی ک کل ایران بود عزیز جان بقیش هم بهتر که نبودید:دی

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان