دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

همانم!

عکس و تصویر اگر عقل امروزم را داشتم کارهای دیروزم را تکرار نمیکردم. اگر کارهای دیروزم را نمیکردم، ...


پدرم می گوید: 
بچه تر از حالا که بودم
منتظر یک جفت گوش بیکار می نشستم که هی برایش حرف بزنم!
آسمان ریسمان می بافتم و کلمات هم-آهنگ را کنار هم میچیدم!
کم کم شعر خواندن و نوشتن شد جزء جدا نشدنی من
و هنوز هم منتظر یک جفت گوش بیکارم
که هی برایش از این و آن شعر بخوانم و حرف بزنم!
گه گاه که دلم می گرفت ؛ 
قلم و کاغذ بر میداشتم 
و با تمام حرف هایی که گیر کرده بود بیخ گلویم کاغذ را سیاه میکردم
سر خوش که میشدم 
بلند بلند شعر می خواندم
و خب!
راستش را که بخواهید..
همه حال و حوصله ی پرحرفی های این دخترک را ندارند!
وبلاگ که زدم ؛
لباس کافه چی به تن کردم و هر عصر؛
هر صبح؛
هر وقت که میشد سر از اینجا در می آوردم !
حالا...
لباس کافه چی را از تنم بیرون کردم 
و همچنان عاشق شعر خواندن و نوشتن و پر حرفیم:)
هنوز همانم...
فقط؛
از این به بعد
یک دیوانه می نویسد!





پ.ن:خیلی وقته که تو فکر تغییر اسم وب بودم و امروز عملی شد؛

پ.ن2:مدتهاست شک دارم به شعر بودن نوشته هام!دلیل اصلی تغییر اسم وب اینه:)
۰ موافق ۰ مخالف
گرچه خدا خیرت بده از این استنتاج صحیحت اما من دیوانه مینویسم که بهترتره که

استنتاج صحیح!:دی علان دیوانه چیو توصیف میکنه "من" رو یا "نوشتن"؟

نوشتهات که عالللین ....
اسمی هم که انتخاب کردی خیلی خوبه ... تبرررک ..

لطف داری مهربونم:)

دیوووونه ی دوس داشتنی من
برای بلند بلند شعر خوندنات گوش خواستی هستم

عزیزی:) همین که هستی دنیاس

سلام
اسم جالبی انتخاب کردی.
نوشته هات قشنگن. من که خیلی دوستشون دارم

سلام لطف دارید:)

پس اسم وبلاگتون رو توی لینک وبلاگم تغییر بدم

متشکر

چه متن خاصی بود این
عاشقشم
من ذوق
ژیییغ
قبل از اینکه این متن رو بخونم متوجه تغییر اسم وب شده بودم البته

مرسی پاییزی عزیزی:)

صالی بیا وبم ببین وبتو به چه اسمی نوشتم!

اومدم

من هم حوصله اش رو دارم هم گوشش رو هم حواسش رو :))))))
اگه خودت اسم فعلی وبت رو دوست داری ما هم عادت می کنیم بهش...

چقدر مهربونید عاخه؟!

گوش خواستی گوش جآری جوووووونتــــ آمآدس . رو دربآیستی نکنی یهـ موقع

چ انتخآبــــ قشنگی . دوسش دارمـ . خیلی .

کلا بآ دیوانهـ هآ حآل میکنمـ .

شآید بخآطر این جملهـ معروفــــــ :

دیوانهـ چو دیوانهـ بیند خوشش آید :))

عزیزی:)) ؛))

سلام
هرکه می نویسد عالی می نویسد.
اینجا پر از چشم برای خواندن و پر از گوش برای شنیدنه.
موفق باشی که میشی

سلام:) ممنون

پستت فوق العاده
خیلیییی حرفه ای
کلی ذوق کردم
+
خوبی دخی دیوونه ؟ :))

عزیزمی:) عاره خوبم جونم تو خوبی؟رسیدن بخیر:)


و گاهی ...

تغییر نیز لازم است . . !!


ممنون

صالحه چرا فکر میکنم خیلی عوض شدی؟؟؟

نمیدونم:) حالا خوب شدم یا بد؟

این به عهده نوشته توئه =)

D:

مرسی منم خوبم
تچکر :)

خداروشکر خوبی:)

صالحه... چرا تازگی همش غمگین مینویسی. چیزی شده؟؟؟
قبلا هم غمگین مینوشتی. اما نه همش!

کمتر غمگین می نویسم:)

به امید روزهای بهتر و زیباتر.

ان شاالله:)

گاهی آنچنان بی تابم که قراربه بی قراری های دلم همینجاس:)

عزیزدلم

گاهی آنچنان بی تابم که قراربه بی قراری های دلم همینجاس:)

بی قرار نباشی عشق جانم خصوصیت هم به روی چشم:)

مرسی
میدونستم یه عکس خوب براش پیدامیکنی!

کاری نکردنم:) میدونی؟ خیلی چسبید ..مرسی

ازکجاپیدامیکنی عکسارو؟
میگم صالحه توفازعکاسی هستی
فک کنم توش موفق بشی ها

از اینترنت! دارم پدرجان را شستوی مغزی میدم یه دوربین خوب بخرن اما عکاسی اصول خاص خودشو داره نگاری ممنون که همیشه انرژی مثبتی

این روزا شعر گفتم واقعا هم دیوانگیست جانا
یه نگاه کوتاه به وبلاگتون انداختم..
اما این متن رو کامل خوندم..
وب زیبایی هست گلم.
سلام.ظهر آدینه ات بخیر.
.
.
.
.

نمی دانم دیوانه شده بود
یا خودش را زده بود به دیوانگی

فرقی نمی کند وقتی کسی خودش را می زند به دیوانگی یعنی بریده
یعنی آنقدر خسته ست که نمی خواهد قاطی آدم های دیگر بشود

آدم وقتی خودش را می زند به دیوانگی
یعنی خاک بر سر جماعت عقل کل

که نمی شود کنارشان یک استکان چایی با دل خوش خورد

زمان زوال
#شهره_احدیت

سلام ممنون متن زیبایی بود

بسیار زیبا!
لذت بردم

خوشحالم:)

انتخاب خوبی بود اسم جدید وبلاگ ولی اطمینان داشته باش نوشته هات شعر هستن
ارسطو شعر رو سخنی خیال انگیز تعریف کرده و غالب نوشته هاتون همین ویژگی رو داره

:) لطف شماست...ولی هنوز راه درازی باید طی بشه:)

البته که راه زیادی مونده ولی این راه با اعتماد به نفس طی میشه

اعتماد بنفس بجاش... ممنون از این انرژی مثبت

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان