دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

انتظارت را ندارم!



و زین پس انتظار نخواهم داشت تورا .
مطمئنمبالاخره می آیی
درست یک روز که انتظارت را ندارم
نه چندان شاعرانه...
نه چندان عاشقانه...
به غافلگیر کننده ترین شکل ممکن خواهی آمد!
درست همان روز که انتظارت را ندارم!




صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
میاد؟ نمیاد؟

نمیدونم!

به دل و جانمان نشست.
تصویر نیز.

قربان دل و جانتان بانو جان

همین امشب خواهد آمد





به خوابت

:دی

آهنگت منو یاد کافه انداخت
آخه یه بار رفته بودیم همین آهنگ رو پخش میکردن
آی باهاش قلیون کشیدم

:دی قلیون!

وربل هم بسته لامصب @_@

ینی چی؟

!! منم بش اعتفاد دارم !...
+
عاولی ^-^

:) تچکر

روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران...

زیبا بود صالحه جان.

ممنون:)

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟

:)

کاش.........................

سه نقطه های بعد تو

کاش وقتی به خانه برگشتم
کفش های تو پشت در باشد

^-^

همین عاغاهه که آستین کوتاه پوشیده دیگه! نمیبینی رو مچش چی بسته؟ وربل wearable

دهانم را دوختی:| دقتت رو تحسین میکنم

چ کم پست خانم شاعر
+
خوبی ک ؟:))

هیچی تو سرم نیس! ینی هستا...ولی خوب نی! عاره:) تو خوبی؟؟

سلام دوست خوبم..!!
انگار قبلا وبلاگتون یه چیز دیگه بود!!
موضوعش مذهبی بود!!
هوم؟؟
در کل خوشحال شدم که اومدی و ممنونم که مطالب رو خوندی!!
وبلاگت تر و تمیزه و این ویژگیش رو دوست دارم..!!
خوشحال میشم با هم تبادل داشته باشیم..!!

سلام:) مذهبیO_o فقط اسم وبم عوض شده! لطف دارید لینکتون میکنم

سلام
برای فرزند ایران ختم صلوات گرفتم.
لطفا شرکت کنید.

سلام چشم:)

سلام می تونم ازتون درخواست کنم توی دعای عرفه برام دعا کنید

سلام فرزند ایران.. چقدر جای خالیتون حس میشه..خیلی زیاد! دلم میگیره میره وبتون:( اگه قابل باشم حتما

پاک کردم اون پست رو صالی
خیلی غر غری و بداخلاق بود.

عاها! خوبی علان؟

ای ول توجه!
چطوری دید ساعت طرف وربله؟! عالی بود

دقیقا!

سلام وبلاگ قشنگی داری
به منم سر بزن
والتماس دعا

سلام ممنون! "وب با این ادرس پیدا نشد"

خوبم نبود بنویس ... فک میکنی :دی
+
^-^ منم خوبم

:)) خداروشکر خوبی

بهترین اتفاقهایی درست وقتی می افتند که انتظارشون رو نداری

اتفاقا زمانی میوفته ک انتظار نداری! خوب و بد نداره!

دقیقا، به غافلگیر کننده ترین شکل ممکن توی پاییزی ترین روز سال اومد و نرفت که نرفت که نرفت...

خوبه که... خوب نیست؟ «فرض کن حسرت پاییز تو را درک کند روز برگشتن او اول ابان باشد»امید صباغ نو

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان