دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

به دستای خدا خیره شدم!



سرگذاشته بود کنار گوشم و زمزمه میکرد...
صداش گم میشد تو سروصدای اکسیژنی که خودشو به لوله می کوبید
سخت بود پیدا کردن صداش .
انگار از دور داشت فریاد میکشید
گفت:"رسیدی حرم دعا کن فقط عروسیشو ببینم!"
 فکر کردم چه کم خواستی از ارباب...
اما تو لبخند زدی فقط
به چشمای متعجب پسرت که مارو رصد میکرد!
کم خواستی از ارباب...
کم خواستی....


صالحه.ن
پ.ن:خدا کنه معجزه شه...دعا کنید معجزه شه...
۰ موافق ۰ مخالف
صالی کی؟؟؟؟؟؟
عمته؟؟؟؟
چی شده؟؟؟؟؟

دوس ندارم باور کنم میشه دروغ باشه بنظرت؟

خدا کریمه...به خودش توکل کن.....
غصه نخور فداتشم دلم میگیره.....
هر چی خیره همون میشه

باورم نمیشه اصن:(( هزار دوره دعا بی اجابت است!

صالی چیزی شد خبرم کنی
نگرانم

نگران نباش عزیزم...

ان شاالله که خداشفاشون بده

دم مسیحا مگر... میشه یه فاتحه بخونی؟

ان شاالله حالشون خوب شه.
الهی آمین

:((

عزیزم خداصبر بده

مرسی:)

زنگ نمیزنم بهت شاید سرت شلوغ باشه
ولی کاری داشتی زنگ بزن تعارف نکنی

مرسی مرسی بینهایت ممنون

چی شده صالحهـ؟! :((

هیچی عزیزم

چه دردناک بود... چه قلمی.خیلی خوب نوشتی

+ماجرا از چه قرار است؟

این عین اتفاقی بود ک قبل اینکه برم کربلا افتاد.. یعنی عین همینو با یکم کم و زیاد تو خاطرارتم دارم! مخاطب عمم هستن ک به رحمت خدا رفتن!

سلام
ممنون از بازدید و کامنتی که گذاشتی
موفق باشی

سلام ممنون:)

خدا رحمت کنه صالحه

ممنون لیلی جانم

خدا رحمتشون کنهـ و بآ اهل بیتــ محشورشون کنهـ .

روحشون قرین آرامش...

این موضوع برای شهریوره پآرسآلهـ ؟!

مرسی ان شاالله:) عاره شهریور ک میخاستم برم کربلا...برا خداحافظی ک رفته بودم در گوشم اینو گف و من اونموقع اینطور فک کردم و همین چند روز پیش ک به رحمت خدا رف یاد این افتادم و دوباره فکر کردم چقدر کم خواستی...

در چ حآلی دختر ؟!

خوبی ؟!

خوبم تو خوبی؟

الهی...
تسلیت میگم

+دیدن عروسی بچه شونو؟

ممنون عاره:(

...
تسلیت میگم صالحه بانو جان :)
خدا رحمتشون کنه
و ب علی اقا و بقیه صبر بده !

مرسی مریم جانم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان