دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

«من دور خواهم شد؛و باز فرو خواهم رفت»





"دلم برای خودم تنگ شده است."
این تنها جمله ای خبری نیست!
کسی که دلتنگ خود است؛
احتمالا جایی خودش را جا گذاشته،
گم کرده یا حتی پنهان نموده.
می خواهم خودم رازیر پتویی...
رو اندازی...
گوشه ی اتاقی...
جابدهم و انقدر در خودم فرو روم تا از زیر آوار درآید تمام آنچه از من جامانده.
آنقدر در خودم غوطه ور شوم
تا رو به بارانی به شیشه ی وجودم تکیه دهم و فنجانی چای مهمان کنم سردی به شب نشسته را.
و حال...
به آسانی تکیه زدن پیشانی ام به دست
در خود فرو خواهم رفت تا بیابم آنچه گم کردم!




صالحه.ن

پ.ن:سکوت یک دیوانه به جایی برمیخوره اگه مدتی به جای نوشتن فقط شنونده ی حرف ها و نظراتون باشم؟

نقل قول نوشت:«من دور خواهم شد و باز فرو خواهم رفت...»مصطفامستور
۰ موافق ۰ مخالف
نه خبریه......نه امریه برای خودت ک خودتو پیدا کنی...
فقط ی جمله ای که باعث میشه تو روی همه بایستی و بگی منو به من برگردون
یه جمله ای ک اگه بخوای بهش عمل کنی همه ی ادمای دور و برت شیف دلیت میشن و دوباره بر میگردی به بازگشت کارخانه ای
اونموقع ادمای جدید میان رو کار
شایدم از اینی که هستی تنها تر بشی
اما می ارزه به این که خود واقعیتو داری
خودت برای خودت میشی یه دنیا

نمیشه ادما رو شیفت دلیت کردم یا حداقل تو کار من نیست ادمایی ک پیش منن همونقدر ک گریه کردم براشون باهاشون خندیدم ادما هر قدر هم از نظر کسی بد باشن محترمن:) چون بوجوداورنده ی خاطراتن:)

برودلتنگی برطرف کن
بعدبالبخنددندون نمای همیشگی برگرد

وای نگار... یاداوری کن ی عکسی برات بفرستم حتما:دی

متنات انقد نابن ک نمیشه نیومد و نخوند

لطف دارید

و امآن از روزی کهـ انسآن خودش را گمـ کند ...

فآطمهـ حرفآی خیلی قشنگی زد ...

موافقمـ بآهش شدید...

:))

دیوانهـ دوستـ داشتنی :)

عزیزِ رویآهآی من:))

خودتـــ را جستجو کن ، بهـ دنبآل خودتــ بآش حرفی نیستــ !

حتی اگر زمآن نیآز داری ، نبآش !

امآ سعی کن زود خودتـ را بیآبی و برگردی روشن تر از همیشهـ . . .

چون خودتــ خوبــ میدانی این دل بی قرار چند صبآحی بیش تر طآقتـ دوریِ عزیزی همچون تو را ندارد...

عی من فدای خوشگلم:)) تو چرا انقدر خوبی دقیقا؟!

اگه بعدش با یه حال فوق العاده بیای
آره،
فقط بیااااااااا نویسنده باش نه خواننده

عاخه نه ی نویسنده ایم نه یه خاننده ای :دی

سلام

بسیار زیبا بود
ولی چرا سکوتت ناراحتمون میکنه. چون همونقدر که دوست داریم حرف بزنیم دوست داریم حرفات رو بشنویم.
چون شیرین حرف می زنی و زیبا می نویسی
برات آرزوی موفقیت می کنم

سلام:) شما ب من لطف داشتید همیشه ممنون از این محبت:))

دوست دارم بنویسی. :(

:)) از این دورا ببوسمت باد میرسونه بهت نه؟!

قدر قدرت
صاحب شوکت
بزرگ و با عظمت
حضرت وکیل الشعرا معروف به ادیب الوکلا بازگشته است

:دی جاتون خالی بود خوشحالم ک برگشتید

منم مدتی سکوت کرده بودم چیز خاصی نشد تا به این سکوت عادت نکردی برگرد

خوشحالم برگشتید:)) من اونقدر مرد نیستم ک ب سکوت عادت کنم:دی

خود ادم اونجایی که گم میشه پیدا نمیشه که ...
خودت اون خود واقعیه واقعیت تو اینده منتظرته و وایستاده نگا میکنه ببینه لیاقتشو داری یا نه ، ببینه اونقد عرضه داری که به دستش بیاری یا نه...
پس باید رفت ؛رفت جلو و جلوتر تو اون راهی که قلبت میگه اون راهی که حست میگه :اره این واقعیه این خوده خودشه تهــــــــــــــــ اون راه مطمئن باش اون خود واقعیت اون خود ارمانیت داره برات دس تکون میده ...
پس صالحه جونم برای پیدا کردن خودت نباید سکوت کنی باید تا میشه بگی وو بنویسی اونقـــــــــــــــــــــدبه راهت ادامه بدی که اون ته راه صالحه ای رو که همیشه می خواستی پیدا کنی...
#وقتی یک دانش اموز انسانی و میریزی تو ماستا
#صدرالمتعلهین(ملاصدرا

اصن عاشقتم:)) ک انقدر خوبی^-^ دعا میکنم برسیم ب اون خودی ک داره دست تکون میده از اون دورا روان شناس من^-^

حس کردمش :) قابل درک و ملموس :)

میدونی این خیلی دلگرمیه!؟ :)) مرسی

صالی جونم کجایی؟؟؟

الان دیگه اینجام:))

سلام صالی گلی من
خوبی جان دلکم ؟!!

نبینم حال غمینت رو ....

حال خوب دلت آرزوومه :)

لیلی تویی!!؟ عزیزی^-^ مهربونم...خوبم خیر و برکت ب قلب مهربونت:)

صآلحهـ جآنمـ ؟!

کجآیی عزیزمـ؟!

خوبی؟!

دلتنگتیمـ کهـ :(

عزیزه دلم ببخشید...منم دلم تنگت بود خوبی جاری خوشگله من خانوم معلم من؟! چطوری؟! خوش میگذره؟

تو را من چشم در راهم ؛)

انتظار بده ببخشید

تولدت مبارک قشنگم

مرسی مهربون دلبرکم:)

اِ دیروز تولدت بود؟!!!
تولدت خیلی خیلی مبارک باشه. ان شاالله که همیشه شاد و سلامت باشی.
آمین

نه هفتم تولدم بودد ممممنووووووونننن خدا خیر و برکتشو نثار مهربونیت کنه

جیییییییییییییییغ

صالی تولدت مباااااااارک

اوووو مرررررسیییی

شولولولولو دستتتتت

مریم دس بزن!
نگین اون کیکو بیار!
فاطمه کادو ها رو بچین رو میز!
لیلا همراه با من بخون :" تولد تولد تولدت مبارک!



+یه عالمه آرزوی خوب :)

عیییی جوووونننن مرررسییی تولد شما هم مبارک:))) پاییز تو تنها کسی هستی ک میتونم بهش اینو.بگم یه عالمهه دعای خیر برای تو^_^

تولدت مبارک صالحه جان❤❤❤

واهاهای بی نهایت ممنون:))

خخخخ
دقیقا من هم!

تولدت مبارک! :))
تولد منم مبارک :)

تولدمون مبارک

یادآوری میکنم یه عکسی بفرستی برام

=)) الان در دسترم نی حتما میفرستم:))

وااااااااااااااقعا دلنوشته هات محشره
هرچقدر بیشتر از وبلاگت میخونم بیشتر تحت تاثیر قرار میگیرم.
استعدادت بی نظیره، باید ازش استفاده کنی.
قطعا نویسنده خوبی میشی.برا منم دعا کن، خیلی دوست دارم

لطف داری دوست خوبم:) برات ارزوهای خیر دارم:))

بسی زیبا بود...
با اجازه کپی کردم! با منبع ها:)

ممنون

وااااااای که اینو خیلی میفهمم صالحه. . . دارم از دلتنگی خودم میمیرم دیوونه میشم داغون میشم دلم داره برای خودم پر میزنه. . .و هیشکی اینو نمیفهمه میگم دلم برای خودم تنگ شده میگن یعنی چی. . .این خیلی سخت تره

بگرد پیدا کن خودتو دختری لا ب لاب ورق پاره های شعرت جزوه های درست زیر بارون و برگای پاییز فکر کن و یادت بیار چیزایی ک دوست داشتنی.به عقب برنگرد اما دوست داشتنی های قبلی رو تکرار کن.... پیدا کن خودتو...شاید تو رویاهایی ک از فرداهات داشتی... ارامش رو از خدا میخام برات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان