دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

غم چندین هجا دارد؟




نگو جانم به من" کِی آخرین شعرت رقم خورده؟"
نمیپرسند از واژه که غم چندین هجا دارد؟



صالحه.ن

نقل قول نوشت:«خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد ...تنه ای بر در این خانه ی تنها زد و رفت» ه.ا
۱ موافق ۰ مخالف
سلام عزیزم.
چقدر به دلم نشست این شعر.
عالی بود.

سلام بانوجان:) تشکر.. خوشحالم مورد پسند بوده:))

نمیپرسند از واژه که غم چندین هجا دارد



+خیلی بیوتیفول :)
بابا یه امضا به ما بده با این شعرای قشنگ قشنگ

عی بابا عی بابا... شما استاد مایید حاج خانوم;)

مختصر شعری با یه دنیا حرف

:)

زیادی غم داشت :(

احتمالا...!

سلام دخترک شاعر :)
دلم برات تنگ شده بود.

سلاااام عزیززززززمممممم من خیلی بیشترررر بیا بغلم ببینم خیلی خوبه ک برگشتی:)

عاالی . موفق و پایدار باشی

ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان