دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

و نام دیگر انقلاب شجاعت است!

بنظرم؛

محترم ترین افراد ، کسانی هستن

که برای زندگی ارمانیشون تلاش میکنن.

این ادما هدفمندن و برای رسیدن به هدفشون 

از هیچ تلاشی دریغ نمیکنن!


غبطه میخورم ب این همه جسارت!

۱ موافق ۰ مخالف
به راستی که اینگونه است !
[و به غبطه خوردن میپردازد]

باشد ک روزی جز غبطه خوردن 

کاری کنیم!

خیلی عالی :)

روحیه انقلابی رو دوست دارم:)
و تلاش برای رسیدن به هدف. و آدم هایی که نمیگن خسته ام و نمیشینن بی حرکت :)
خیلی...

میدونی خیلی احساس ناچیز بودن دارم در مقابلشون!
من حتی نمیتونم تو ساده ترین چیزا اونطور که میخام رفتار کنم.
اینکه ی جامعه رو...یه نظام رو...یه مملکت رو...دگرگون کنی کار بزرگیه واقعا!

وری لایک ...
+
خوبی؟؟؟  :)

:))


عزیززززم ی دنیا دلم تنگت بود 
کجایی دخترک؟
خز درس خوندنو داری درمیاری عا

من نیز هم
همین حوالی
ن بابا، کاش درس بخونم
سرم ب کارای دیگه بنده :دی
همچنان فیلم و کتاب و تلگرام و اینور اونور
تو ج میکنی؟

ینی درس نمیخونی و یه سر نمیای وب!

واقعن ک!
حالا فیلم کتابم خوبه باز;)

در تلاشم درس بخونم:دی
ولی بیشتر خوابم!:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان