دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

ز لیلایی تو…

عشقت


گر چنین واله ی اویم نه جای عجب است

قدحی عشق ز لیلایی خود داد که مجنون شده ایم.




۰ موافق ۰ مخالف
اونی که تو عکس نوشته شده، برعکس تعبیری هست که از عشق سراغ داریم =))
هر ترکیبی از کلمات که موزون باشه و معنایی مستور کرده باشه میتونه خودشو به شکل شعر در بیاره اما این فقط ظاهرسازیه. معنای درون هست که ارزش میده به یه خط چه نثر چه نظم. البته تو هم اینا رو میدونی شاید بهتر از من.
جیره خوری صفت دون مایه هاس! عاشق رو نباید با چنین صفاتی وصف کرد! حتی حالت سوالی مصرع دوم هم یه جورایی نا محترمانه س. بجای پرسشی، شاید منفیش میکرد بهتر میشد: شرح ندارد که...
بعضی وختا گیر میدما D:

برعکس کدوم تعبیره؟

اهوم قبول دارم حرفتو.
من نمیدونستم یا بهتر بگم تاحالا فکر نکرده بودم که "جیره خور صفت دون مایه هاس"
و ب نامحترمانه بودن حالت پرسی اش حتی.

نگو اینطوری...قبلا بت گفتم ارزشمنده نظرات:)


صالی قبلی قشنگتر بود ها
تاکیدش بیشتر بود

جدا؟؟ :|

(سرش را میخاراند و با لبای غنچه به سقف زل میزند)

همیشه کسی به دام عشق میفته و میگیم گرفتار عشق شد. اونوری ها میگن: fall in love افتادن در عشق. پس در عشق میفتیم و نه اینکه عشق در ما میفته. به عمق دام تو عاشقانه سقوط میکنم یا عشق تو در عمق من سقوط میکنه؟

عاها.عاره راس میگی.
ولی خب این تعبیر تازه بد نبود بنظرم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان