دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

اگر تو فارغی از درد عشق...

آبی



رفته بودم سراغ دفتر پارسالم...

حال دارین براتون از نوشته های قدیمی بذارم؟




نقل قول نوشت:

وحشی اگر تو فارغی از درد عشق،چیست...

این آه و ناله کردن و این شعر خواندنت؟!


۰ موافق ۰ مخالف
بله بله خیلیم حال داریم :)

😚

بذار بینیم حرف حسابت چی بوده ههه ههه هه
طرف تلخصش خفنه! وحشی!
میدونی که عشق جنبه های رام ادم رو وحشی و جنبه های وحشی ادم رو رام میکنه؟

کسی دقیقا نمیدونه چرا وحشی تخلص میکرده...

شعراشم خفنه❤
ن نمیدونستم...

آری آری که حال داریم :)

+واااعی چه عینک و آویز عینک دلبری
واااعی چه کاکتوس مامانی ای
من غش....

😗  

نهه غش نکن!
قابل نداره;))

تلخص وحشی احتمالا همونه که گفتم. تلخص منم حافز بود ⁦:-D⁩ چون خیلی محافز داشتم یه موقعی هم گفتن تلخصتو بذار فایروال ⁦B-)⁩
رفتیم شنا و فر و اطفار بعد عکساشو میذارم کلا آب شی ⁦;-)⁩

احتمال داره:)))


خیلی خوب بود😂

خوش گذشته باشه;))

من که مشتاقانه منتظرم ؛)

جیگر منی تو❤

چه عکس خوشگل طوری
دلمان خواست

تخلص درسته هاااا

چشات خوشگل میبینه...

چی دلت خواس😁؟

💪

عکس دلبرونه

هااا😁

اره بزار
+
وحشیو دوس دارم :دی
ینی شعراشو

وحشیم تو رو دوس داره😁

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان