دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

مَقصُود



+به قاعده ی یک دست که پیچک میشه دور شونم

در امن ترین کنج جهان جا میگیرم😌

و خداروشکر 


++اشکام قطره قطره میریزه و شعر میشم.


+++عشق اگه شکل داشت

مثل مرد پیرهن نارنجی امشب بود

یه ظرف برنج حضرت داشت قاشق قاشق بین تک تک ادما پخش کرد

پوست افتاب سوخته ای داشت و لاغر بود

وقتی به زائرا ادرس میداد و اشاره میکرد به صحن ازادی

حس میکردم داره عشق بازی میکنه...

کف دست دوستم برنج ریخت،

دوستم عطرشو بو کشید و شیرین گفتـ

:"شدیم مثل کبوتراش " و لبخند زد😊💚



++++پیر نشید!شما مسئولید در مقابل افرادی که دوستتون دارن

باید مواظب خودتون باشید

باید پیر نشید

باید خوب باشید!

نه اینک فقط تا وقتی که جوونید خوبید،یا تا وقتی که حالتون خوبه میخوان شما رو،

نه!

این یه گزاره ی خودخواهانه استـ

اما کسانی که دوستتون دارن تحمل رنج شما رو ندارنـ

ما مسئولیم نسبت به روباهی که اهلی میکنیم

نسبت به گلی که تو حباب داریم

و رنج ماست که بهش اسیب میزنه



+++++

چله نشستم که خدا زیباترین چیزا رو برامون رقم بزنهـ

دلبر گفت خدا از شنیدن خسته نمیشه 

و من دهن باز کردم به خواستن ازش...

این روزا،

روشن میشم دائما،

و قدم قدم پا جلو میذارمـ 

این که خیلی چیزا دارم که بخوامشون قشنگه

یه حالیه که همین لحظه که پر میزنم و اوج میگیرم

مرگم رو تصور میکنم و سعادتمند مردنم رو...

چون سخت گرم زندگی کردنم...

خدا لوتی طور هوامونو داره😃

ماهم چاکریم😄

۰ موافق ۰ مخالف

سایت بسیار زیبایی دارین

خوشحال میشم بهوبلاگ ما هم سر بزنید

🌹

حق، حق

نفس عمیق کشیده بقیه کامنت را مینویسد:

دوستش داشتم
و بله، مشخص شده از قبل، که دوست دارم چنین حرف هایی را
هرچه نباشد چند سالی میشود که میشناسی ام، و میدانی چقدر در این هوای خوش نفس کشیدن، عطر تازه ی نعناع دارد

کبوتر :)) جان:)

*آغوش گرم من، از نقطه ای در شمالِ نقشه، که نیستی ....


❤😊


ایجـآنم
همیشه عطر تازه ی نعناع تو هوات باشه دوست داشتنی من

اغوش گرم و محکم من از شرق نقشه برای تو ک نقطه ای شمالی☺😍

نمیدونم تو کلماتت حرفات چی قاطی کردی...ولی کلی حسه خوب دارم الان که خوندم 
بنویس همیشه بنویس...😉❤

❤خداروشکر ک حس خوب داری❤

بعله..
مامسئولیم دربرابرکسی که اهلی ش میکنیم.

اهوم

+ چه تعبیر قشنگی...
خدا رو شکر.
+ مرد پیرهن نارنجی...
+ چله پربرکتی باشه برات ؛)
+ چه پست دلبرانه ای بود.

قشنگ خوندی قشنگجان


مرد پیرهن نارنجی ندوس؟

ممنونم❤😊

دلبرانه خوووندی مهربانو

من که هنوز فک میکنم دماغت چاق نیس

یه نشاط توام با ارامشی دارم،

پر برکت ترین روزامو دارم میگذرونم،
یادته درباره مسیر سربلندی برام دعا کردی؟
حس میکنم وزش امین دعاتو😌

چرا، دوس :))) آدمای مهربون دوس :)
مهربانووو ^_^  یادمه دفعه پیش هم مهربانو خطابم کردی :)))

ادمای مهربون دوس داشتنی ان خدایی:)

مهربانوعی دیگه😍

امیدوارم

مطمئن باش:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان