دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

همین دوست داشتن زیباست

دلدار
 
انقدر پر حرفم که یادم نمیاد چطوری باید بنویسم...
فقط میدونم باید جز جز این لحظه ها رو ذخیره کنم ک یادم نره این روزای پر برکت رو
شمع های نونزده سالگی رو هم فوت کردم
شمعایی ک دلدار روشن کرد برام
و ارزوم روزای خوب پیش رو باهاش بود
وقتی ک درست شونه به شونه اش نشسته بودم:)
 
این روزا نمیدونم خدا رو چطوری شکر کنم
نمیدونم خوابم یا بیدارم...
سالی ک گذشت هم مسیر رو پیدا رو کرد
هم هم-مسیر :)
 
چطور اینهمه برکت یهو سرازیر شد تو زندگیم؟
به دعای خیر کی؟
به پاس کدوم خیر؟
-یهو یاد این افتادم :"و کم من جمیل لست اهلا له نشرته"
و کم من خیر لست اهلا له و فضلته...-
دعام شده خیرترین بشه برا همه
و کمک کنه تا خیرترین بمونه:)
 
 
و اینگونه است ک
کنار دلدار خوشبخت ترین زن روی زمینم:)
و این شیرینی ک تموم نمیشه
اگ مواظبش باشم
اگ مواظبش باشیم:)
 
پ.ن:بیشتر از اینا حرف دارم و داشتم
اما عشق رازیست که تنها به خدا باید گفت:)
و من این روزا انقدر غرق عشقم ک میترسم واژه ها قداستشو بریزه
حتا دفتر شعرمم باز نکردم
بینهایت بودنشو بریزم رو کاغذا شعر بشه
ک قلم تاب نداره عظمتشو تصویر کنه:")
 
خواستم حاضری بزنم فقد بگم روزا شلوغه اما پر برکت:)
۲ موافق ۰ مخالف

صالحه واقعا منم نمیدونم چطوری گذشت ونمیدونم چطوری میگذره...چقد شیرین گذشت وچقدشیرین میگذره...❤

 

چه حسه خوبی داشتم وقتی شمع تولدت رو روشن کردم❤ ...

من دلتنگیتو ک میبینیم بیدار بودن ملموس میشه برام...وبیداریم زندگیم😍واین روزا برا ما میگذره

من خوشبخت ترین مرد روی زمینم چون بهترین زن روی زمین برای منه...❤

تو شعربخون وشعربنویس 

#خندت

#علی

#شعر

❤😍

خداروشکر حسابی:)
خداروحسابی شکر :))
چاکرش باشیم:))

تو دیوونه ی منی اقا...
ازهمون دیوونه ها ک خودت میگی:)

عزیییز دلم.

کلی تبریک میگم

یک بغل آرزوی خوب دارم برات

و بقیه آرزو های خوب که تو بغل جا نشد هم، با وانت میفرستم سراغت :))

 

+چه عکسِ قشنگی آخه :)

قربونت بشم من
پاییز عزیزم
کلی مرسی 
ارزوهای خوب پیش خودت غرق شو توش من ازین دورا ببینم ذوق کنم برات

عزیییزممم:)))

مبارکههههه^...^

ان شاءالله که خوشبخت بشین:)

مرسی پرتو جانم:)

وااااااااای صالحه چقدرررررر برات خوشحالم😍

عروس شدی خانووم. عروس شدنت مبارک باشه. دلتون قرص باشه به هم ⁦❤️⁩

یک دنیا دعای خیر بدرقه راهتون. 

می بوسمت😘

مرسی مهناز مهربووون
قربانت بروم
کلی سپاس؛خیرترینا برای تو همچنین عزیزم:)))
ماچ ب خودت

فقط بگم انگار خوشبختی خواهر خودمو دارم میبینم

خودت تصور کن حال خوبمو:)))

عزیززم
مرسی مهربون
قشنگترینا برا خودت رخ بده الهی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان