دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

غ‌م

غم؛

یار عجیبی است.

 

ما از غم باهم صحبت میکنیم

اینطور وقت ها میگویند:« سبک میشوی.»

نه!

غم؛بار سنگینی است...

درست ترش این است:

ما یکدیگر را از غم هایمان سنگین میکنیم.

 

حالا که آخر های سال است؛

باید بروم غم هایم را بتکانم پشت حیاط خلوت خانه.

شاید سازم را بردم؛

کمی اشک ریختم،کمی ساز زدم.

شاید آنقدر سبک شدم،که روحم را برایت فرستادم.

۲ موافق ۰ مخالف

آخ صالحه. پاییزی دوست داشتنی من. یک روز میرسم وتو را میبهارمت..

دلم تنگ شده بود برات دختر. نه اینجا فعالیت داشتی نه اینستا

خوبی؟ 

خداروشکر پاییز مهربون

وقتی من هستم چرا تار نامرد؟؟؟🙄🙄🙄

بیاخودم با یسری راهکارسبکت کنم

😂🖐️قربون راهکارات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان