دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

اندراحوالات یک عدد نگران سرخوش متوکل

موقع خواب گفتم میخوای نیت کنی فردا چی باشی؟

گفتم متعهد بودن تو برناممه،

ولی بیشتر اوقات متعهد سرزنشگرم.

ناهار گذاشتم ، صبحانه خوردم و زیر دوش  به خودم گفتم

بیا متعهد و متوکل باشیم ببینیم چی میشه.

امروز تعیین جا داشتیم و خب خیلی نگران بودم.

گفتم میتونی نگران ِِناراحت باشی هم میتونی نگران سرخوش باشی😅

تصمیم گرفتم نگرانِ سرخوشِ متوکل باشم 👣

همون روستای پارسال افتادم.

و به حسام ک رجوع میکنم بیشتراز نگرانی در حال برنامه ریزی ام.

چون یک متوکل به فکر قدم های خوشه و باقی کارو که دسترسی نداره بهش 

به کاردون می سپاره:)

البته یه تردید هایی هم درمورد پایه انتخابی دارم.

 

پارسال ابلاغ دوم گرفتم، ولی از جایی که برام چندان تفاوتی نداشت 

و  زبانی توافق کرده بودیم با دوستم که اگه اون اومد اونجا بیاد دوم 

جامو باهاش عوض کردم.

ولی امسال تصمیم ندارم این اتفاق بیوفته.

برا همین یک تردید و نگرانی درمورد پایه ای که هستم دارم.

چون همکارای پارسال به احتمال زیاد بیان مدرسه و بخوان بچه های پارسالشون رو بردارن.

دوست ندارم سر تعارف،دوستی یا هرچی پایم عوض بشه

و از طرف دیگه راهبر اصرار داره منو دوباره اول بذاره

این در عین حال اینکه برام خوشاینده چون به منزله تایید کارم هست 

استرس آور هم هست دیگه!

خلاصه دیگه 

همین:)

تو پویش لحظه هام هستم

و برام شگفت انگیزه که میتونم چه مدل هایی باشم:)

 

۲ موافق ۰ مخالف

میخوام به حست احترام بذارم عزیزم بگم که نگران باش😂😂😂ولی استرس نداشته باش چون تو از این سخت تراشوگذر کردی اونم باموفقیت پس اینم میتونی رد بشی ازش ...هرجا هم احساس نیاز کردی به کمک یه فرد متخصص من همه جوره پشتتم♥️😁

اگ نبودی من دق میکردم😂😂❤️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان