دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بهار

آهسته...آهسته...                          من رد پایم را                                                گم میکنم در برفکم کم بهار آمد...فصل گل و شبنم!                             امشب دوباره من                                         کوچ پرستو را                                            در آسمان دیدم!خواب زمستانی،چشمان خود را باز                                               وا میکند کم کمدر دستهای منگل میدهد جوهر...                       آه ای بهار سبز!                       بانو!                            مواظب باش...تب دارد این این هفت سین                                  تب کرده این من باز!تحویل کن با من...تقویم را پر کن                    از شعر های من...!!....سالتون شاد...                   پر از نگاه حق.....صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
سلام
شماهم لینک شدین
این شعرتون واقعا زیباست بدون تعارف.

در اینده باقی اشعار شمارو هم خواهم خوند.

زیبا مینویسید.

ممنون! (من منتظر نقداتون هستم)

نچسبید

به منم نچسبید (آخه یه جورایی اجباری نوشتم...)

صالحه اه چراموفق نمیشم نظربزارم

نمیدونم احتمالا مشکل از اونوره... از من نیس(ینی من نظراتم همیشه آزاده)

کم پیدایی؟؟؟

ههه اصن وضعیه...ببخش میام زود!

این شعر از خودتونه
راستی مصراع دومش من رد پایم را گم میکنم در برف

اره...اکثر قبلیا رو اسم ننوشتم ولی همش از خودمه مرسی

سلام.من از بیست به این شعرتون 20میدم.فوق العاده زیبا و قشنگ و موزون
یه شعر پخته و ناب با جمله های تمیز
لااااااااااااااااااااااایک دارین بخدا

شما لطف دارین اونقدا هم خوب نی...

I am really loving the theme/design of your site.
Do you ever run into any browser compatibility issues? A number
of my blog audience have complained about my site not operating correctly in Explorer but looks great in Firefox.
Do you have any solutions to help fix this
problem?
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان