دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

مایه ی ارامش

من هم از اصحاب کهف بودمو ساکن غاری در دل کوه..من هم از دقیانوسم فرار کرده بودمولی...خواب مرا نبرد!!از آن روز چشم که بر هم میگذارمبیدار میشوم...و راه که میروم کابوس میبینمخدایا دوباره"وجعلنا نومکم سباتا"نازل کن تا بخوابم!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
و جعلنا نومکم لباسا
فقط میتونم بگم احسنت

بله... البته سباتا ممنون

ممنون..
همچنین...
خودتون این شعرو گفتید؟
قشنگه
منم دوست دارم خودم شعر بگم

اره ممنون خوب بگید...باتوجه ب علاقت ب مطالعه سخت نیست برات

امروز روز آخر است..
فراموشت میکنم!
دیروز هم روز آخر بود ..
هر روز من
به بهت زدگی می گذرد..
من هر روز فراموشت می کنم..
اما چه فایده که با هر طلوع خورشید
دوباره تمام من میشوی…
مرگ هم تو را از خاطرات و ذهن من پاک نخواهد کرد
این روزها
صدای ثانیه ثانیه
فراموش شدنم را
می شنوم …
اکنون کجاست؟
چه میکند ؟
سردش نیست؟
غذا خورده است ؟
حالش خوب است ؟
همه بر وفق مراد است ؟
میپرسید چه کسی ؟
کسی که فراموشش کرده ام . . !
حرف نداشت واقعا
صالحه جون ان شاء الله که روز به روز موفق تر بشی و قلمت توانا تر

ممنون عزیز تو هم موفق باشی

منم میگم اهسنت

فدایت

عـالـــــی ، محشـــــــر ، معـــــــرکه ....

لپو بیار جلو به بوس به آجی بده

مچکر ممنون چاکریم

سلام.
اشعارتون مضمون های زیبا و متعالی دارند...
همینطور عنجار شکنی های قشنگی توشون دیده میشه.
موفق باشید شاعره.

سلام ممنون از لطفتتون

دوباره نازل کن...
__________________
عالی بود
احسنت به این ذوق فکری

ممنون جانا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان