دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

آدم های شکلاتی



دقت کردیدچشم های بعضی ها کیک شکلاتی دارد
خیابان های شهر پر است از مردم ساده ای
که بوی ناب شکلات از چشمهایشان بلند میشوند...
مواظب این ادم های شکلاتی باشید
مواظب حال خوبشان باشید...


صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
چقدر قشنگ بود صالحه جانم
هرروز بهت سرمیزنم و میخونمت عزیزجان
اما انقدر ذهن مغشوشی دارم این روزها که نمیخوام با نظراتم خاطر دوستان رو مکدر کنم
عالی بود عزیزجان

مچکر جانا... چرا؟حالت خوبه؟نگرانم کردی؟

سلام
آره والا نمیدونم چرا اینقد منو پیر میبینن دوستان...

آره اون روز عالی بود واقعا جاتون خالی بود که اون صحنه و اتفاقای بعدش رو ببینین...(حق)

علت یابی کنید حتمن... اتفاقا دیدن فیلم های اکشن گاهی لازمه

خوبم صالحه دل خوبم

ان شا الله بهترم میشی جانا برات ارزو های خوب دارم

از لحاظ معنایی اینیرو که من برداشت کردم خیلی قوی بود

مچکر

شاید سردی وجودمان شکلات نگاهشان را شکننده کند...

باید مواظب ادم های شکلاتی بود

منومامانم رفته بودیم یه بارکافی شاپ
(عشقم نداریم باهاش بریم کافی شاپ)من مث این ندیدپدیداکیک شکلاتی خودموخوردم مال مامانمم نیز
به قهوه و...ابنجورچیزاعلاقه ندارم
فقطچایی

ندید بدید چیه...من از کیه کیک شکلاتی میخام ... خاهر خانومی ک درس نمیکنه از اونورم دیشب رفتم شیرینی فروشی نگا میکنم میبینم نداره(خااااک) رفتم کافی شاپ اونم میگه ندارم(خااااک)...خلاصه ک موندم تو هوسش... من هر دوشو دوس دارم

Hello, i feel that i noticed you visited my website so i came to go back the favor?.I'm trying to find things to improve my web site!I guess its adequate to
use a few of your ideas!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان