دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بیایید کمی زندگی کنیم



من هنوز هم دلم تاپ تاپ میکند برم روی پشت بام بنشینم...اگر از ترس دعوا های بعدش نبودم پاهایم را از آن بالا آویزان میکردم و خیره ی مردم شهر میشدم...اصلا هم مهم نیست که رسوای کوچه میشدم...تا حالا هم زیاد کوتاه امده ام برای مردم؛هنوز حسرت جفت پا پریدن توی آن گودال پر آب وسط شهر روی دلم مانده...یعنی شما دلتان برای زنگ دوچرخه های قدیمی در کوچه ها تنگ نشده؟بیایید کمی از لاک مجازیمان بیرون بیاییمکمی خوش بگذرانیم...بخاطر دلمان...بخاطر خودمان...آخ که چقدر میخواهم تا کمر از شیشه ماشین بیرون بیایم و جیغ بزنم در تونل ها....بیایید اینبار نگذاریم حسرت روی دلمان قلمبه شودپدر ها و پدر بزرگهایمان اینهمه حسرت خوردند بس نیست؟؟بیایید لاقل ما زندگی کنیمعشق بورزیم... لبخند بزنیم...بیایید کمی خاطره های خوب جمع کنیمخاطره های عجیب...مثل خالی کردن حوض پر از خاک گوشه ی حیاط...مثل آب بازی...مثل عکس های قدیمی...از آن ها که همه لباس های عجیب داریم و بعد ها کلی به قیافه هامان میخندیمشما را به خدابیایید کمی خوش بگذرانیم...بیایید کمی زندگی کنیم...شما را به خدا...برای حال خوبتان تلاش کنید....!!صالحه.نپ.ن:من بالاخره میرم ی روزی از پشت بوم پاهامو آویزون میکنم...بالاخره این کارو میکنم...بی خیال دعوا های بعدش:))
۰ موافق ۰ مخالف
سلااااااااااام عزیزم...
از آشناییت خیلی خوشحالم....
سر فرصت میام اشعارتو خوب مطالعه میکنم......
به نظر قشنگ میاد..
راستی تشریف بیارین شمال ما همیشه آماده ی پذیرایی از مهمون هستیم....
اهل کجایی؟؟؟؟؟؟
اگه نزدیک به شمال هستی که مشکلی نیست

سلام جانا منم همینطور لطف داری فدای محبتت اومیدیم حتمن مزاحم میشم (میگن تعارف اومد نیومد داره دیگه) خراسانی ام


آیا میدانستید که زهر مار کبری بیشتر بر روی مراکز تنفسی اثر کرده و باعث خفگی صید می‌شود ؟


یا میدانستید که بیشتر سردردهای معمولی از کم نوشیدن آب میباشد ؟


آیا میدانستید که دود سیگار موجود در محیط بیشتر از مصرف مواد قندی در پوسیدگی دندانهای کودکان نقش دارد ؟


آیا میدانستید که پروانه ها، چشم های مرکب دارند که تعداد آنها گاهی به هجده هزار می رسد

آیا میدانستید که یک نوع پشه وجود دارد که در ثاتیه هزار بار بال میزند ؟



آیا میدانستید که نمک از پنج هزار سال پیش در سفره ما انسانها بوده است ؟



آیا میدانستید که ستارگان آبی داغتر از خورشید و قرمز ها سردتر از آن هستند ؟



آیا میدانستید که استرس تا 5 برابر سیستم ایمنی بدن را پایین می آورد ؟



آیا میدانستید که اگر تمام رگهای خونی را در یک خط بگذاریم تقریبا 97000 کیلو متر میشود ؟

آیا میدانستید که ما حتی در روزهای ابری هم در معرض اشعه بنفش خورشید می باشیم ؟ بین هفتاد تا هشتاد درصد از این نور میتواند به راحتی از ابرها ردّ شوند !



آیا میدانستید که بی رحم ترین حشره دنیــا حشره دعا خوان ماده است ؟ هنگامی که حشـــره ماده از همسرش باردار می شود، به آن نیش می زند و

همسر نیمه جان پس از جفتگیری غذای لذیـذی برای حشـره ماده میشود !



آیا میدانستید که خطر بیماری قلبی و سرطان ریه در افراد غیر سیگاری که در خانه در معرض دود سیگار اطرافیانشان هستند، بیست و پنج درصد بیشتراز دیگران است ؟



آیا میدانستید که آب دریا بهترین ماسک زیبای پوست است ؟ البته بخاطر منیزیم و املاح معدنی موجود در آب دریا میباشد !



آیا میدانستید که پیشانی انسان مرکز دمای انسان است ؟ یعنی اگر شما دمای پیشانیتان را تغییر دهید دمای بدنتان هم به همان انداره تغییر میکند این یکی

از دلایلی است که وقتی ما می خواهیم ببینیم که آیا تب داریم یا نه دستمان را روی آن میگذاریم !



آیا میدانستید که اگر روند شیوع سرطان درهمین حد بماند حدود سی و پنج درصد احتمال دارد که شمادر طول زندگی تان به یکی از انواع سرطان مبتلا شوید ؟



آیا میدانستید که جنین بعد از هفته هفدهم خواب هم میتواند ببیند ؟


اینم برای اینکه اطلاعات عمومیتون زیاد شه

اپم

عجب امدم

تا حالا هم زیاد کوتاه امده ام برای مردم

بلیااا بسه دیه نه؟

عالی بود عزیزم!
من که اعلام میکن از هیچ کار کودک منشانه ایی دست نکشیدم
:)

قربانت مث خودمی

خیلی قشنگ بود
منم تا کمر از شیشه ماشین میام بیرون :دی

ممنون اصن درستش همینه...

برو بکن
فقط هر چی دیدی از چشم خودت دیدی
کسی که جلوتو نگرفته
میخوای بری برو
راه باز جاده دراز













الکی مثلا من مامانتم

:/ نع والا مامان من از این حرفا نمیزنه ناراضی باشه میگه نه! کلا بی تعارفیم

سلام من که خل وضعم رسما
اگه دلم بخواداین کارارومیکنم
ولی خب من نه توبچکی ازاین کاراکردم
نه بعدامیکنم
ولی اگه برم باالاپشت بومم کسی ایتقدسرشوبالانمیگیره طبقه پنجمونگاکنه

خوب نمیشه بعضی کارا رو با خیال راحت کرد مخصوصا من ب عنوان ی دختر چادری(چون شدیدا اعتقاد دارم چادرم حرمت داره) ولی خونه ما ویلاییه ینی از رو بهار خوابم نمیشه بدون حجاب رف چون دید داره حالا پشت بوم ک هیچی از اونور خیابون قشنگ با دل خوش میتونن دید بزنن...

مثه اینکه خیلی علاقه داری ب این کارااا
فوق العاده بود در کل باهات موافقم

آخ آخ دس رو دلم نذار ک خونه تو ک در جریان هسدی ک دارم میمیرم واسه تخلیه انرژی ی جا... مچکر جانا

یه نظر نوشته بودم تومار
حذفش کردم
به جهنم هر چی میخواستم بگم
فقط منظور نظرون ده اولسون چی نظر ورمیشدیم

چرا جانا؟؟ خوبی؟؟ ن م ن؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان