دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

حال خوب

آدم باید صبح زود بیدار شودیک فنجان لبخند دم کندو به هر کس که رسید یک شاخه گل حال خوب هدیه کند...آدم باید هر صبحبرای خودش یک شعر زیبا تجویز کند...اصلا چه معنی دارد این همه افسردگی؟؟آدم باید لبخند بزند...شادی کن جانا...
۰ موافق ۰ مخالف
صالحه خانم شما که گفتید صبح زود به هیچ وجه بیدار نمیشین
پس ی تناقض بین منطقتون و نوشتهی شما وجود داره
اینا من مخالفشم

نچ نچ نچ... مگه شما نمیگین خوبه ادم صب زود بیدارشه؟ من ساعت 7صب این کامنتو دادم ب قول عزیزی"ای ام کامروا" ینی صب زود بیدار شدم دیه(ساعت 7 صب شوخی نیستااااابرا یکی مث من عالیه)!! من فقط خستم یکم... وگرنه اینکه صب زود بیدار شی خیلی خوب و مفیده

شادی ک اره ، اما لبخندمونم تباید برای هر کسی حروم کنیم
+

بلیا اون ک صدر در صد

ای جانم....جانا
نمیتونم....حال لبخند زدن ندارم. راستش حتی حال ندارم تند راه برم.....

فک میکنم بعد از کنکور حالت خوب شه نه؟

آدم باید این کارو بکنه ولی اگه بقیه بذارن...

خخخ بیخیال بقیه

این شعرت چه حس خوبی میده به آدم
خیلی قشنگ بود

ممنون عزیز دل

خداراشکر ...
وما نیز به شادی دوستانمان شادیم ...

الحمدالله مرحبا ب این دل مهربون (من نتونستم وبت نظر بذارم)

اوممم.امیدوارم

بلی حالت خوب میشه

هرچی بیشتر میخوانم در عمق بحر شعرتان غرق میشوم.بسیار ناب وان کسی که دراین بحر بتواند مروارید ناب عشق را برباید میتواند بفهمد که شاعر طبعی دارد بس لطیف بس عاشق..خدایا مارا نیز عاشق کن .وهرکه عاشق تر باشد دراین راه جام بلا بیشترش میدهند

شما همیشه لطف دارید ان شا الله همه برای حال خوب خودمون عاشق میشیم

جانا جان نمی شد واس این یکی چیزی نگم
آخه تو صبح زود بیدار که واس خودت چای لبخند و شعر تجویز میکنی جانااااااااااااا

خخ همه جنس خراب منو شناختن همین موردو برا عاغا مرتضا تو ضیح دادم میتونی بخونی حال ندارم تایپ کنم زشت

Hey there would you mind stating which blog platform you're
using? I'm looking to start my own blog in the near future but I'm having a tough
time making a decision between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I'm looking for something completely unique.
P.S Apologies for getting off-topic but I had to ask!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان