دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بیایید اندازه کنیم قدمان را

لبخند که میزنمحس میکنم قد کشیده امو با ذوق مثل کودکان میروم و قد خودم را اندازه میگیرم...اصلا دست که به موهایم میکشد و نوازشم میکند بلند تر میشوم-خدا را میگویم-کودکی خوب است اما بزرگ شدن زیر این نگاه مهربانلذتیست...باور کنیم:با هر نگاه...هر لبخند...هر مهربانی ، که نثار هم میکنیم؛قد میکشیم.باور کنیم بزرگ شدن لذتیست...آن هم زیر چتر بلند آسمانزیر سایه نگاه خدا...این قد کشیدن را دوست دارمبیایید اندازه کنیم قدمان را....من بلندترم یا شما؟؟خوش به حال دل مهربانتان که انقدر بلند است!!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
من بلند ترم
خیلی خیلی قشنگ بود

خخخ جدی؟ مچکر

دمت گرم
فوق العاده بود
عاااااااااااااااااااااااااااالی

مچکرم

منم که آماردقیقتودارم ازتوبلندترم

بلی اون ک صد در صد

جدی چنده قدت؟؟

خخخ اتفاقا اون شب با نگار بحثش بود سوالا میپرسیا من اگه ریاضیم خوب بود نمیومدم انسانی ی چی دوروبر155

اینم عالی بود
جای الله خدا بود بهتر نبود؟

تشکر تغییر دادم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان