دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دردا...

میدانید دردها چند نوع دارد:بعضی درد ها همان اول با یک لبخند..یک ببخشید...یک شاخه گل...هم بخشیده میشوند هم فراموش! و تازه...میشوند یک خاطره خوب به یاد ماندنی:)یک سری از درد ها هم هستند؛فراموش میشوند اما بخشیده نه!سالها میگذرد و تو همینطور متنفری از فلانی و اخر سر هم اصلا یادت نمی آید برای چه!!!اصلا فراموش میکنی دلیل اصلی این نفرت را...راستش اگر به عقب برگردیم می بینیم موضوع چندان مهمی هم نبوده!!ولی چیزی هی توی وجود ما متنفر است از این شخص!!این دردها خیلی خنده داردند...هر بار که آن آقا یا خانوم فلانی را میبینید هی برای هم چشم و ابرو می آییدو هی تیکه های جانانه برای هم پست میکنید...و از آخر هم هردو با یک کوله بار منفی در حالی که راهی خانه ی تان هستید به کناریتان میگویید:"حال کردی چطوری حالشو گرفتم..؟؟"اما بعضی درد ها هم هستند:بخشیده میشوند...اما فراموش نه!!این درد ها خیلی درد دارند...خیلی...هربار که کوچکترین اتفاقی تو را یاد آنها می اندازدانگار قلبت آتش میگیرد...دوست داری سرت را بکوبی دیوار...سرت را بشکافی و حافظه ی مغزت را ریز ریز کنی...گوش هایت را بگیری و چشم هایت را در بیاوری...به معنای تمام...وقتی یاد این درد ها می افتی" دیووانه" میشوی!!آه...خدا از این درد ها نصیب هیچ کس نکند...هیچ کس...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
درد اول بسیار زیبا
درد دوم برام مهم نیست
درد سوم را تجربه کردم ولیسعی کردم فراموش کنم تا متنفر بشم

ولی وقتی میبخشی طرفتو...نمیتونی ازش متنفر باشی!!!!

یه درد هم هست
مجبوری متنفر باشی
شاید شما نفهمید منظورمو
باید تجربه کنی تا بفهمی چی میگم
یه کسایی تو زندگیت
ظاهرا کار بدی باهات نکردن
ولی آدمای بدین
بعد تو باید باهاشون قهر باشی
چون اونا بدن
چون دارن بهت دروغ میگن
چون بدون اینکه حواست باشه تحقیرت میکنن
چون دارن خوبیاتو میدزدن
ازت خوب بودنو میگیرن
باید متنفر باشی
باید
ولی نیستی
نمیتونی
چون دوستشون داری
نمیتونی نداشته باشی
بخشیدیشون اما
میترسی
میترسی که نزدیکشون بشی
بعد همش کارایی که باهات کردن رو به یاد خودت میندازی
نمیزاری فراموش بشن
نباید بزاری
و وانمود میکنی که ازشون متنفری
این وانمود کردن
خیلی درد داره
مخصوصا برای کسایی مثل من که زود فراموش میکنن
که هرچقدرم یاد خودشون بندازن بازم فراموش میکنن
که دلخوری اون آدمو از دست خودشون میبینن و قلبشون داره هزار تیکه میشه اما هنوز اخم میکنن
وقتی چشمشون به چش اون طرف میفته بدون اینکه بخوان لبخند میزنن
اما لبخندشونو میدزدن
نگاهشونو کج میکنن
این چیزا خیلی بیشتر از درد درد داره

ohooom mifahmam!

چ خشن شدی یهو صالحه [تشویش]
هی میگم این فیلماس +18 رو نبین ، چشاتو در بیاری ینی چی
+
واقعن فکر بازی داری صالی ، بهت تبریک میگم

اعصاب نمیذارن واس ادم ک... استغفرالله منو این چیزا؟؟؟توبه توبه من روحیم لطیفه بوخودا مچکرم جانا

دقیقا دسته بندی درد ها تو ذهن منم همینه!!! چ جالب...
عالی
سلام ممنونم از حضورتون در وب شهدا...واقعیتش من چندتا از شعراتون رو گذاشتم تو یه گروه لایک زیاد خورد همه با نام خودتون بود.من حرفم اینه که قرار بر پختگی باشه البته به اقرار خودتون...سالهایی میخواهد بسیار ولی به زعم این حقیر پختگی حاصل شده است ودرمسیر شاعران قدم گذاشته اید واین همان است که لازمه کار بوده وکفایت کار هم همان نوشته های زیبایی است که از وجود معنویات پر کشیده وبر صفحات سفید کاغذ نقش میبندد..پس بدانید شعرتان ناب است ومن انها راخوانده ام .خواندی بس از سر عشق که او نهایت عشق است ولسان الغیب در وصف این چنینی عشقی چنان میگوید که:درازل پرتو حسنت زتجلی دم زد...عشق پیداشدواتش به همه عالم زد.پس بنویسید با عشقی که در وجودتان از حضرت عشق به ودیعه گذاشته شده است واوست که پختگی را یکشبه فراهم میکند..بسم الله ..

سلام ممنون از شما شما لطف دارید...همیشه منو شرمنده میکنید خدا کنه ک بتوننم با عشق نوشتنو یاد بگیرم ممنون از لطفتون

نبخشیدمش.فراموشش کردم

pas khosh be haleton

راهی خانتان هستید؟
خانه ی تان بهترنیس؟
من انواع این درداروکشیدم
آدم دردمندی شدم

alan nemitonam badan doros mikonam mersi

راهی خانتان هستید؟
خانه ی تان بهترنیس؟
من انواع این درداروکشیدم
آدم دردمندی شدم

اصلاح شد دردمند من

درد سوم چه بس دردی دارد ...
صالحه اگه ازت خواهش کنم
میشه وب مونس زویای ماندنی نری
اسمش که میاددلم یه جوری میشه
دلم نمیخوادتووبت اثری ازش باشه
ببخشید
چقدر زیاد هرسه تا درد رو احساس کردم
و چقدر تلخ هستن
و بیشتر مواقع ضروری
برای ادامه حیات

اهوووم

قشنگ نوشتی...


از این جملت خیلی خوشم اومده

(راستش اگر به عقب برگردیم می بینیم موضوع چندان مهمی هم نبوده!!)
مثل همیشه عالی

متشکر

:(

آمین

آمین...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان