دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

حتما دردی...

مواظب دختری که موهایش انقدر کوتاه است که بافته نمی شود باشیدحتما دردی امانش را بریده و دیوانه اش کرده...صالحه.نپ.ن:احتمالا دردی از نوع سوم:)
۰ موافق ۰ مخالف
[لبخند]
+
الان لای وسیله های قدیمی مادربزرگم دو س تا موی بافته شده خودمو خاهرم پیدا میشه :)

آخی...ای جان

ی آپ جدی کردم....
آخی....چه عکس قشنگی...
اما بعضیا موی کوتاه دوس دارن:|
من که عاشق موی بلندم...انشاءالله هیچوقت دردها اینطوری امانم رو نبره

من اکثر مواقع موهام کوتاهه ان شاالله

واقعا
وضع منم که بهتر میدونی

اهوووم شدیدا درکت کردم

باز
از کوچه گذشتم
و
بدنبال تو گشتم
اما !
جز رد پایت
چیزی بر سنگ فرش کوچه
نیافتم ...

" بهرام-ط "
مـــــــردم ایـــــن شهــر دردی دارنــد ابـ ــــــــــدی

اسمـــش را گـــــذاشتـــــه اند "یـــــــ ـــــــــار"

هــــم در بــــــودنـش مــی نـــالنــــد هــــم از نبــــودنـش...

♪ღ♪*•.¸¸¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪ღ♪¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪ღ♪•*
♪░░دغــــدغـــه هــای یکـــ شهـــرونـــد ِ عـــادی ♪♪ღ♪
*•♪ღ♪*•.¸¸¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪ღ♪
ممنون صالحه دلم
بله تقریبا هم سن شماس
این کارو میکنم

ممنون از شما جانا... بازم ببخشید دخالت کردم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان