دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

در چشم ها

در چشم هایم قدم بزندر دالان های سوخته ی صورتمچشم ها...عجیب ترین عضو بدند...در چشم هایم قدم بزن و رازم را پیدا کن...من چیزی را در آنها مخفی کرده امصالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
خدا نکشتت خو ادم عکستو میبینه خندش میگیره دیگه ب متنت نمیرسه
+
لایک از نوع بیگش

خخخ عکسش خیلی جیگره اصن چشاش باهات حرف میزنه برا استفاده از عکسه نوشتم کلا مچرکم

صااااالحه
چرا انقدر
با دل من بازی میکنی؟؟؟؟؟

غلط کردم عاغو ()

وای خیلی پسندیدم
یه دوست دارم چشاش خمارن
اینقده تودل بروس
آخ دلم تنگیدواسش

آخی...

چقدر چشماش نانازه

اره

آنچه از سرگذشت : شد سرگذشت

حیف بی دقت گذشت : اما گذشت !!

تا که خواستیم یک "" دو روزی "" فکر کنیم..

بر در خانه نوشتند "" در گذشت ""..

هعی

وقتی “ رفتی ” تا آخر “ برو ”
وقتی “ ماندی ” تا آخر “ بمان ”
این تن خسته است از نیمه رفتن ها ، از نیمه ماندن ها . . .....

بلی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان