دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

او مرا می داند

و خدایم ک مرا می بیندو خدایم که مرا می داندو خدایم که مرا می بخشد...مگر او  کافی نیست؟؟؟؟صالحه.نپ.ن:از عکسش خوشم اومد:)نقل قول نوشت:"به عیب پوشی و بخشایش خدا سوگند...خطا نکردن ما غیر ناسپاسی نیست"
۰ موافق ۰ مخالف
چقد قشنگ
ممنونم
سلامتی
شما چطور

مرسی عزیزم خدا رو شکر:) مام بیکاری بیعاری:))

عالی بوووود
به منم سر بزنید

مچکر حتمن

سلام، آپـــم ( نظر یادت نره!!! )
چقدر باید حواسمون جمع باشه
تلنگر خوبی بود عزیز دل

اهوووم:)

سلام
خیلی قشنگ بود :)
عکسش هم خوبه ...

سلام ممنون

تشکر
بلاگفا چون میهن بلاگ رو لینک نمیکنه من سیو کردم ادرستو ...

:)

یه سر بزن...

امدم

وایییییییی من تحت تاثیر قرار گرفتم به نشانه اعتراض جامه ها را بدهید
دور از خوشی جذاب بود

خاک تو گورت همین الان گفتم او مارا میبیند بعدتو میخای کشف حجاب کنی؟؟؟ اف بر تو باد اف بر تو

عاقا اشتب شد جامه ها را بدرید نه بدهید
:دی

اف بر تو

وایییییییی چقدر وبلاگ امیر نیما قشنگه

اره

وب زیبایی داری به وبم سر بزن

ممنون حتمن:)

ای دختره کوجاییییی
باز خوابیدی

گمشوووووووو بیرون بودم از ساعت 7 بیدارم کردن:/

:) چه خوبه که همیشه یادمون باشه یکی داره می بینه ما رو...

مثل همیشه عآلی بود عزیزم

اره واقعن ممنون جانا

منم تحت تاثیر قرار گرفتم
+
بلاگفا میهن بلاگ و لینک نمیکنه؟؟

احتمالا مشکل از وب اوشونه

آری آری او همین نزدیکیست
او که باشد برای من کافیست
تنها کافیست باشم تا ببیند
راز دل گویم تا همدردی کنمد
او هست
او همین نزدیکیست
او برای همه کافیست
اما ... اما ...
این روز ها من کجایم ؟
نیستم ... نیستم ...
این طرف ها خودم را نمی یابم ...
گر مرا یافتید خبرم کنید ...
خدایم می خواهد مرا ببیند ...
بداند و ببخشد ...
امان از دست این آدمیزاد

امان... امان...

از این شعر خیلی خوشم اومد موفق باشی

ممنون سلامت باشی

حسبنا اللهـ ...

یقینا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان