دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

جنگل

پیچ پشت پیچ...
در سر من جنگلیست که پشت درخت ها مخفی شده
و من جاده ای که
دور پیچک ها پیچیده ام...
و از هجوم وحشت بار این جنگل
 به غار ها پناه برده ام
و ریشه های درختان مرا میکاوند
و ریشه های درختان گلویم را میبوسند
در من جنگلیست که آشوب است
که حالش خوب نیست




صالحه.ن
نقل قول نوشت:"گاهی چنان بدم ک مبادا ببینیم..."
۰ موافق ۰ مخالف
بسیارزیبا..

ممنون

چند وقتیست هر چه می گردم

هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم

نگاهم اما گاهی حرف میزند

گاهی فریاد می کشد

و من همیشه به دنبال کسی میگردم

که بفهمد این نگاه خسته چه می خواهد بگوید..

هعی...

برای بعضی از دردها نه میتوان گریه کرد ....

نه میتوان فریاد زد

برای بعضی از دردها

فقط می توان

نگاه کرد

و بی صدا شکست ...!
...
زندگی
بازے حُــــکم است رفیق ،
حتما لازم نیست
دست ِخوبی داشته باشی
اگر گاهی فقط
یــار خوبی داشته باشی
با بدترین دست هم برنده اے ...
..
این شعرا رو خودتون میگید؟

بلیا

سه مصرع آخر
هر چه شعر ساده تر قشنگتر

بلی

درمن نیز جنگلیست ...
جنگلی که این روزها رخت سبز را ازتن کنده و لباسی سیاه برتن کرده است ...
حال اون نیز تعریفی ندارد ...
هوای جنگلم گرفته است ، گرفته
حالش نیز گرفته است از دست این آدم ها !
از دست آن هایی که نفست می گیرد نفس بکشی در هوایی که نفس هایشان هست ...

هعی

صالحه جانم خیلی خشگل بود

مرسی

قیز چرا حالت خوب نیست؟؟؟؟
قیز یعنی دختر البته تلفظش این نیستا ولی خب نمیشه نوشت

دیوانم خواهر جان وگرنه ادم عاقل ک مث من نمیشینه حرفاشو شعر کنه میره مث ادم صوبت میکنه... فردا باز دوباره ره رسوایی در پیش میگیرم من ناراحتیام زیاد طول نمیکشه من قیز خوبیم

صالحه یه چیز درگوشی
البته میدونم حواس پرتی کردی
هجوم

نمیدونستم مرسی گفتی

میدونم قیز خوبی هستی
فدای قیز خوب

خدا نکنه

آیا به من بی نوا رمز میدهی؟؟؟؟

اره الان میام وبت

خواهش میشه عزیزجان
منم هرازگاهی شعر میگم

جدا؟ تو وبتون ندیدم؟؟ شعر بسیار خوب است

رمز دادنیه سالی؟؟

یس

نه اینجا نمیزارم
شعر میگم ولی بعد گمشون میکنم ولی تصمیم گرفتم دیگه نگهشون دارم
من 16 سالمه

خخخ منم خیلی شعر گم میکنم ن؟؟؟؟؟؟؟ من گفتم دانشجویی بابا هم سنیم

هعی........

خیلی قشنگ بود صالحه جون

در من جنگلیست.........

مرسی جانا

قشنگ بود . موقع خوندنش آدم متوجه یه فضای مبهم میشه. مثلا تو قسمتی ک گفتی در سر من جنگلیست که پشت درخت ها مخفی شده ک برام خیلی جالب بود ...

کلا کارت خیلی خوبه . تبریک میگم

ممنون لطف داری

دلنوشته ها از خودتونه؟
بسیار زیبا
ممنون از حضور قشنگت
با افتخار لینک شدی

بله ممنون خاهش

در من جنگلیست

که آشوب است

که حالش خوب نیست
__________________
زیبا

مچکر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان