دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

یک حپه قند

و یک نفرکه در خوابم بود.خواهد مرد...درون یک فنجان چایو گس میکند دهان مرا.این حبه قند...آب میشود؛ و شیرینیش مغلوب پوره های چای ...!این یک نفر که در خوابم بود...در بیداری صدایش شنیده شدو اینبار در  من مرد!!فنجان چای...عصرانه های گس...یک حپه قند که روزی شیرین بودمغلوب گسِ لیوان شد!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
بسیارزیبا...

ممنون

گر بدین سان زیست باید پست
من چه بی شرمم اگر
فانوس عمرم را
به رسوائی نیاویزم
بر بلندِ کاجِ خشکِ کوچه بن بست...

گر بدین سان زیست باید پاک
من چه ناپاکم اگر
ننشانم از ایمان خود چون کوه،
یادگاری جاودانه
بر تراز بی بقای خاک...
...............
#احمد_شاملو

من چه بی شرمم اگر فانوس عمرم را به رسوایی نیاویزم

درکش سخت بودولی خیلی خوب بود

مچکر

پس یادت باشد چای را با قند بیشتری بنوشی...
در زندگی مگذار شیرینی روزهای زیبا مغلوب تلخی روزگار شود ...
سعی کن با لبخندت ، با توکلت به خدا گس ترین سختی هارا هم شیرین کنی
میدوستمش

بیا پشتیبانی

صالحه جانم بنظرت اگه اون میشود دومی بعد از مغلوب رو حذف کنی بهتر نمیشه؟؟؟
ببخشید فضولی کردم

چرا اینطوری بهتره درست کردم ممنون عزیز جان

............... در من مرد....

عآلی بود عآآآآآلی

:) ممنون عزیز جان

این روز ها میشود فهمید
تحمل گرسنگی و تشنگی
چقدر آسان تر از این است
که یک دنیا حرف داشته باشی و نتوانی
روزه ی سکوتت را بشکنی

اهوووم

بسیار زیبا. نوشته هاتون زیبا و جذابند. پایدار باشید.

ممنون:) لطف دارید ادرستون؟ من یه سری از لینکام حذف شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان