دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

نیم سوخته

سیگارش نیم سوخته وآتش میاندازد به جان هوا...امان از این تابستانکه دود غلیظش امان ریه هایم را بریده است!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
و او نمیداند که خود نیز روزی به آتش همین دود
از درون خواهد سوخت
تابستان هم به اندازه پاییز غمبار شداست
دردی که آدمی را آرام گرم میکند !
وگرمتر میکند
می سوزاند
مثل درختی خشک
و تر بودن گرچه سخت است
ولی تنها راه

هعی... کاش ادرس میدادید

//واقعیتش اینه دیگه خانمها نابن میدونم ولی اقایون یه خرده خرده شیشه دارن ...پس حواسمون باشه اینا خرده شیشه دارن ..تو جامعه محبت زن نمودار شد خرده شیشه ها دستاشون رو میبره همونی میشه که میبینیم...محبت زن باید در چارچوبه خانواده باشه...یه فیلمی بود بنام برادر...اون داداش ارومه به زنش میگفت که زن باس جوری باشه تو خونه وقتی بهش گفتم بیا بریم بیرون بگیردیم بگه صبر کن ارایشم رو پاک کنم بعدش بریم..این خیلی مفهوم داره ها...خب صالحه خانم جنس ن لطیف ومظولمه مظلوم مظلوم مظلوم.دلیل دارم همش رو..زن تو خونه اولین نفره بیدار میشه..صبحانه اماده میکنه..جارو میکنه.ظرف میشوره.وووو درصورتیکه وظیفش نیستا..زن وجودش عشقه تو زندگی وهرچی بهش مدارا کنیم عطر وبوی این عظق زندگی رو معطر میکنه واینو کسی نمیفهمه مگر اینکه خودشم عاشق باشه.طالحه خانم شماها قدر خودتون رو بدونید..یه حدیثی هست که میگه لولاک لما خلقت الافلاک..کل زمین وکائنیات وووو بخاطر وجود حضرت زهراست وشما این باعث میشه که قدرتون بیشتر معلوم بشه..ببخشید زیاد حرف زدم دوباره

میفهمم... ممنون ازینکه وقت گذاشتید

سلام صالحه خانم حالتون چطوره خوبین ...بله من قبول دارم..من بعنوان یه مرد دارم اینو میگم شایدم اعتراف باشه..خداوند زنها رو جوری افریده است که فقط به یک عشق دل ببندن ویک نفر تو زندگیشون باشه ولی مردا اینطوری نیستن تنوع طلب شدن.متاسفانه اینا تو جامعه هست/وبیشتر خلافهاییم که میشه از جانب مردها شروع شده ومیشه وهیچ زنی دنبال خلاف نیست مگر ومگر..اینکه یه مشکلی داشته باشه بفرض اینکه محبت ندیده باشه وت خونه بهش ظلم میشه البته منظور اینکه محبت بهش نمیشه.درمورد چادرم بگم اون کسی که چادر داره وزیرش خلاف میکنه اومده چادر رو بزنه نه چیز دیگه ای رو.ببینم یه بچه مسجدی خلاف کرد دلیل میشه بگیم همه مسجدیا خلافن..اگراین ملاکمون باشه که درمورد بچه های خلاف باید بگیم بگیرن همه شون رو دار بزنین.پس ملاک خوبی وبدی چیزی دیگس.صالحه خانم واقعیتش اینه که من بعنوان یک مرد میگم مردا باعث خیلی خلافها میشن نه زنها حتی زنهایی که خلاف هستند ومیشن رو در نظر بگیرین..اصلا حاضر به کاری نیستن ولی یه کوچولو نزدیک بشیم به خانواده اینا میفهمیم چه خبره...زندگیش نمیگذره یا شوهر نداره.یا ویا..ولی چه کسی حاضره به اینا کمک کنه هیچ کسی.من یه جایی یه حرفی زدم به خانمهایی که خیلی مومن هستند دیدم ایممانشون درحد خودشونه فراتر نرفته/.گفتم اگر خانمی میخواد به فساد بیفته بخاطر نداشتن پشتیبان وپولم نداره مثلا یکی از همسرای شما بتونه اونو هم پشتیبانی کنه ونگذاره به فساد بیفته حاضرین ثواب کنین وبگین زن دوم همسرتون بشه ونگذاره خانواده این زن به فنا بره...مثال بزنم یه خانمی باشه با دوتا دختر اگر این ازدواج کنه دختراشم به سمامون میرسن ...خانمها گفتن اصلا بره ازدواج کنه میگم با کی شماها مومنا هستینا میگن به ما چه....خب قبول بیایم ده نفر بشیم کمکش کنیم ماهی 10 تومن بدیم میشه مصلا 100 تومن نه بیایم ماهی 500تومن بدیم در خونه این زن اونوقت ببین دنبال خلاف میره...همه میگیم خب ازدواج کنه خب بره کار کنه وخب وخب بابا این چه دینیه که ماها داریم...ببخشید یه خرده تند رفتم/

سلام ممنون...متوجه حرفاتون هستم و صحیح....صحبت منم همین بود.... اون شازده پسر قرتی منو با با اون چادری ک زیر چادر هر کار دلش بخواد میکنه یکی میکنه بعد من میشم لنگه ی اون دختر و هزار صفت پشت سرم که تنها تو خیابونم!!!! اون مسجدی پاک بی ریا میشه لنگه ی یه مشت ادم ریا کار ک ادم میمونه از کدوم ور اندازه بگیرتشون که یه صفت اندازشون شه!! درد یکی دو تا نیست....و صد در صد اگه دردی هست هم خانوم؛هم اقا،هم من مومن نما،هم مومن واقعی،و همه مقصرن و اگه ی گوشه از کارو بگیرن دردا کم میشه و همینطوره ک ما تو حرف خوب ناطقیم موقع عمل به اشاره دست و صورت حواله میکنیم کارو...

جووووون سیگار برگ

خااااک از کل شعر سیگار برگشو دید:/ اف بر تو باد

امان ، امان ازین تابستان
که امانم را بریده است ...
امان از تابستانی که امان خود را نیز بریده است
اری ... تقصیر اون نیست
تقصیر آن بشری است که با رفتارهایش امان تابستان را بریده است
تقصیر کار کسی است که باعث شده تابستان اینگونه داغ کند و همچنان دود کند سیگار نیم سوخته اش ...

شاید...

ربط تابستونو با بقیه شعر نمی فهمم...

الان تقریبا تیر تمومید دیگه داره میرسیم ب وسطای تابستون سیگار تابستون داره نیم سوخته میشه

میتوان زیبا زیست
نه چنان سخت که از عاطفه دلگیرشویم
نه چنان بی مفهوم که بمانیم میان بدوخوب
لحظه ها میگذرند
گرم باشیم پرازفکروامید
عشق باشیم وسراسرخورشید
زندگی همهمه مبهمی از ردشدن خاطره هاست
هرکجاخندیدیم هرکجاخنداندیم
زندگانی آنجاست
بی خیال همه تلخیها
.....

بلی:))

قشنگ بود
دوسش داشتم

ممنون

سلام
قشنگ بود...

سلام متشکر

احسنت بر این دخترک شاعر

ممنون

آن زمان که باید دوست بداریم کوتاهی میکنیم....

آن زمان که دوستمان دارند لجبازی میکنیم....

....و بعد....

برای آنچه از دستمان رفته آه میکشیم...........

هه واقعا.... قدر داشته هامون...

تاوقتی تواین پست روگذاشتی لالامنوبرده بود

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان