دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بعد گنجشک ها...

گنجشکی که به خانه ام امده بود رفت!این بار خودم پنجره را برایش باز گذاشتمگنجشک ها کنار شاعر ها دوام نمی اورند!شاعر ها هم بعد از گنجشک ها...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
من نگرفتم باز
چرا؟؟

خخخخ جواب قبلی اوکی شد؟؟ چی چرا؟چرا گنجشکه رفتچون میمیرد پیش من؟ چرا من دووم نمیارم چون دوسش داشتم خو...(از ترس خاهرم پرش دادم)

هاااان؟؟باز زمان هنگیدنه من فرا رسیده
ینی جدی شوخی بود؟؟

نه شوخی نبود توضیح دادم ک... و شعر بعدی رو داشته باش

اخخخ ببخشید صالحه جان
اصن هنگید گوشیم ،نمیدونم چیشد

خخ اکشال نداره شب مفصل برات میگم سوتی و اشتباهم رو....

چقدر تلخ

هعی...

خودم پنجره را برایش باز گذاشتم...... عآلی

متشکرم عزیزم

صالحه جون سلام
عزیزم ناراحت نمی شی متناتو ادامه می دم ؟
خیلی دلنشینن ... انگار یه حسی می گه دوجمله هم من ادامه بدم ...
اگه دوست نداری بگو
راستی بیا دیگه منتظرم

سلام جانا نه گلم ناراحت چرا؟ لطف داری

اوی صالحه بانو(چ جمله ای)
سوتی؟؟

مرگ اون چ طرزشه؟ خوشحالی سوتی دادم؟ بعدن هر وخ بودی بیا پشتیبانی تا بگم برات

خععععععییلی
باش ، ایشالا امشب

دیوونه ان شا الله

شآیدخوبـــ مهمون نوازی نکردی

شاید هم مشکل من بودم... ولی پرنده هم بدون من دووم نیورد و برگشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان