دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

در سینه ام برکت دارم!

جهان رازیست بین منو خدا...و صبح؛پرواز دسته دسته ی کبوتر هاست به سمت خوشبختیروزم را معطر میکنمبه اسم"حق"تا برکت بگیرد لبخندمو من نگران نیستمکه دامنم بگیرد به حرف های مردم...خدا خوب جایی را برای خودش نگه داشته"حبل الورید"که ته تهش میرسد به خود قلبم...نگران نیستم اگر دامنم به دنیا میگیردبرکت در سینه ام دارم!!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
هم کلاسیم بود
وبش رو دیدم
پسره ی ابله
یعنی تو هر روز میشینی همین جوری شعر مینویسی؟
یعنی کلا ازت شعر به بیرون پرتاب میشه؟
آفرین بابا
خداقوت

اره دیگه کار دیگه ای ندارم ممنون

فوق العاده بود
ب قولی دست مریزاد

متشکرم چاکریم

نحن اقربــــــــ الیهـ من حبل الورید

خدا خوب جایی را برای خودش کنار گذاشته

……..*..lovel…*
…..*..lovelovelo…*
…*..lovelovelove….*
..*.lovelovelovelove…*……………*….*….*
.*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….*
*..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
*.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
.*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…*
..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…*
…*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…*
…..*….lovelovelovelovelovelovelov…*
……..*….lovelovelovelovelovelo…*
………..*….lovelovelovelove…*
……………*…lovelovelo….*
………………*..lovelo…*
…………………*…..*
………………….*..* ……………………
Good day! I know this is kind of off topic but I was wondering if you knew where I could locate a captcha
plugin for my comment form? I'm using the same blog
platform as yours and I'm having difficulty finding one?
Thanks a lot!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان